تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804854325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات معين ويژه پرديس درباره وضعيت پروژه‌هاي مسکن مهر پرديس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۷ق.ظ)
توضيحات معين ويژه پرديس درباره وضعيت پروژه‌هاي مسکن مهر پرديس موج - معين ويژه پرديس با حضور در جمع متقاضيان مسکن مهر توضيحاتي را در خصوص وضعيت پروژه‌هاي آنان مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، برخي از متقاضيان مسکن مهر پرديس با حضور در محل پروژه‌هاي مسکن مهر از نزديک در جريان تکميل واحدهاي خود قرار گرفتند و بعد از آن با مسوولان شرکت عمران شهر جديد پرديس ديدار و گفت و گو کردند که گزارش اين نشست و پرسش و پاسخ‌هاي مطرح شده در آن در ادامه آمده است:
پيرو بازديد نمايندگان متقاضيان فازهاي ۱۱، ۹، ۸ و ۵ مسکن مهر پرديس از پروژه‌هاي مسکن مهر و درخواستشان براي تشکيل جلسه، اين ديدار با حضور طاهرخاني عضو هيأت‌ مديره شرکت مادر تخصصي شهرهاي جديد و رجب صلاحي، مدير عامل شرکت عمران شهر پرديس، همچنين ساير مديران شرکت در دفتر مدير عامل برگزار شد.
در ابتداي جلسه يکي از نمايندگان به طرح دغدغه‌ها و پرسش‌هاي اعضا پرداخت. وي ضمن ابراز رضايت از نتايج بازديد از فازهاي مختلف؛ به‌ ويژه فاز ۱۱، درخواست کرد عمليات اجرايي در ساير فازها به ويژه فاز ۸ مانند فاز ۱۱ مورد توجه قرار گيرد.
به گفته اين متقاضي، در حال حاضر فعال بودن پروژه‌ها ديگر به عنوان دغدغه براي نمايندگان مطرح نيست و بيشتر پرسش افراد در خصوص مواردي چون علي‌الحساب يا نهايي بودن قيمت‌ها، شيوه محاسبه قيمت نهايي واحدها در فاز ۱۱، علل عدم صدور قرارداد پيش‌فروش، زمان افتتاح و در نهايت زمان و شيوه تحويل واحد است.
طاهرخاني در پاسخ به پرسش‌ها در خصوص اهداف شرکت عمران پرديس و مشکلات موجود در مسير اجراي پروژه‌ها همچنين برنامه‌هاي آتي براي رفع مشکلات مسکن مهر گفت: ما در خصوص پروژه‌هايي که سال ۱۳۸۹ آغاز شد مشکل چنداني نداريم؛ زيرا قرارداد آن‌ها با سازندگان پيش از افزايش ناگهاني قيمت‌ها در اواسط سال ۹۱ منعقد شده و مکان اجراي اين پروژه‌ها شرايط ويژه‌اي ندارد. مشکل ما در خصوص پروژه‌هاي جديدي است که قرارداد آن‌ها در سال ۱۳۹۱ و مصادف با افزايش غيرقابل پيش‌بيني قيمت‌ها منعقد شده و موقعيت اجراي آن‌ها نيز بسيار متفاوت است.
وي ادامه داد: در هيچ‌ يک از مساکن مهر کشور ايجاد تونل مورد نياز نبوده که همه اين‌ها موجب شد هزينه اجراي پروژه مسکن مهر پرديس فراتر از پيش‌بيني‌هاي اوليه و متفاوت از پروژه‌هاي مسکن مهر ساير شهرهاي جديد و حتي کشور باشد. ادعاي ما به عنوان شرکت عمران شهرهاي جديد اين است که صرفا ساختمان نمي‌سازيم، بلکه در کنار ساختمان، تأمين خدمات زيربنايي و روبنايي مورد نياز واحدهاي احداثي از وظايف ما به شمار مي‌رود.
معين ويژه پرديس گفت: در محاسبه سهم آورده متقاضي در فاز ۱۱ تلاش شده با رعايت دستورالعمل ابلاغي از سوي وزارت راه و شهرسازي همچنين با تقبل هزينه‌هاي اجراي آماده‌سازي و محوطه‌سازي اراضي خارج از بلوک‌ها مانند؛ مسيرهاي دسترسي اصلي، پل‌ها، تونل‌ها، ديوارهاي حائل، سهم آورده متقاضي بسيار کاهش يابد.
وي ادامه داد: تلاش شده در راستاي اطلاعيه‌هاي شماره ۳۱ و ۳۳ شرکت عمران پرديس مبني بر تعيين ۷۰ درصد به عنوان شرط جهت دعوت براي انتخاب واحد و با در نظر گرفتن عواملي چون دستورالعمل شماره ۳، محاسبه جرائم تاخيرات سازنده، تقبل هزينه کارهاي مربوط به خارج از بلوک‌ها از محل تهاتر و يا فروش اراضي در اختيار، سهم آورده نهايي متقاضي تعيين شود. اولويت اول ما پس از تعيين قيمت نهايي، صدور قرارداد پيش‌فروش براي متقاضياني است که در زون‌هاي افتتاح قرار داشته و حد نصاب واريزي به ميزان ۳۲۹ ميليون ريال را بر اساس اطلاعيه اخير شرکت عمران شهر پرديس واريز مي‌کنند.
به گفته عضو هيأت‌ مديره شرکت عمران شهرهاي جديد، زمان تحويل واحد پس از افتتاح منوط به ايفاي تعهدات توسط متقاضيان اين زون‌ها و پرداخت باقيمانده سهم آورده بر اساس اطلاعيه درج شده در کارتابل آنان در سامانه هوشمند است و عدم تکميل حد نصاب آورده مورد نياز از سوي اين متقاضيان، ضمن ايجاد وقفه و رکود در اجراي پروژه‌ها، موجب شده امکان تعيين پروژه و تخصيص واحد براي اين افراد فراهم نشود.
طاهرخاني افزود: در طول اجراي طرح مسکن مهر صرفا براي يک دوره يک ساله (سال ۱۳۹۰) با توافق ميان وزراي وقت راه و شهرسازي و نيرو، هزينه انشعابات به ميزان کمتر از يک ميليون تومان تعيين شد و مبناي محاسبه قرار گرفت و با وجود اين خوشبختانه در تعامل با شرکت آب و فاضلاب شرق تهران، هزينه انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر پرديس با شرايط مناسب‌تري محاسبه خواهد شد.
وي گفت: با توجه به اين که بر اساس بخشنامه ابلاغي وزير راه و شهرسازي، حضور همزمان فروشنده و خريدار براي انجام نقل‌وانتقال ضروري اعلام شده بنابراين براي نقل‌وانتقال وکالتي واحدها، مراتب طي نامه‌اي به قائم‌مقام وزير در طرح مسکن مهر جهت اظهار نظر و صدور اصلاحيه بر بخشنامه اوليه اعلام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن