تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کيفيت فرآورده هاي دارويي در اولويت توليد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۶ب.ظ)
کيفيت فرآورده هاي دارويي در اولويت توليد است موج-معاون فني اداره نظارت و ارزيابي دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: در زمان توليد دارو بايد استانداردهاي بين المللي در نظر گرفته شود که در تمامي کشورها، کتب و مراجع دارو يکسان است.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي کريمي، معاون فني اداره نظارت و ارزيابي دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: در همه جوامع يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي مردم و سياست گذاران، کيفيت فرآورده‌هاي دارويي است.
وي اظهار داشت: به منظور تأمين کيفيت، تنظيم استانداردهاي لازم در توليد يک محصول ضروري است که در نهايت رضايت مشتري و مصرف کننده را به دنبال خواهد داشت.
کريمي افزود: در زمان توليد دارو بايد استانداردهاي بين المللي در نظر گرفته شود که در تمامي کشورها، کتب و مراجع دارو يکسان است.
معاون فني اداره نظارت و ارزيابي دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: بنابراين قدم اول در حصول اطمينان از کيفيت داروهاي توليد داخل اين است که استانداردهاي به کار رفته، استانداردهاي بين المللي باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن