تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويکردهاي نوين براي توليد محصولات بهداشتي و آرايشي در کشور ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۲۷ب.ظ)
رويکردهاي نوين براي توليد محصولات بهداشتي و آرايشي در کشور ضروري است موج - خرم آباد - ميل به زيبايي و برازندگي يکي از مهم ترين اميال بشر است تا آنجا که تهيه و استفاده از مواد بهداشتي و آرايشي يکي از مهم ترين راه هاي دستيابي به اين فاکتور در همه جوامع بشري است.
به گزارش خبرگزاري موج، طبق اظهارات مقامات ايراني، سالانه ۸۰۰ ميليون دلار لوازم آرايشي قاچاق وارد کشور مي شود و البته واردات قانوني کشور ما در لوازم آرايشي بهداشتي به طور متوسط ۱۵۰ ميليون دلار است که توليدات داخلي، جوابگوي ۱۰ درصد از اين مقدار هم نيست و حداقل ۸۰۰ ميليون دلار از نياز ما از طريق قاچاق وارد مي شود به نحوي که ايران هفتمين مصرف کننده لوازم آرايشي دنياست.
گفتني است که آمار سرانه مصرف مواد بهداشتي و آرايشي يک خانم ايراني، حدود ۱۵۰ دلار است که اغلب آنها مواد آرايشي و بهداشتي غير استاندارد را با مارک هاي متفاوت خريداري مي کنند.
ايران بعد از عربستان، بيشترين ميزان مصرف لوازم آرايشي را در خاورميانه دارد. کل مصرف لوازم آرايشي در خاورميانه در سال ۲۰۰۸ حدود ۲/۷ ميليارد دلار بود که با ميانگين رشد حدود هشت درصد در سال، بعد از کشورهاي اروپاي شرقي بالاترين رشد را دارد. اين بدان علت است که تقريبا نيمي از جمعيت منطقه، زير ۳۰ سال هستند.
در اين حال، ۱۴ ميليون خانم ايراني ازنظر مصرف لوازم آرايشي گوي سبقت را تقريبا از کل کشورهاي منطقه ربوده اند، به نحوي که تقريبا ۲۹ درصد کل مصرف کنندگان منطقه خاورميانه را تشکيل مي دهند. به عبارت ديگر اگر جمعيت زنان خاورميانه ۱۵۵ ميليون نفر باشد، ۹ درصد اين زنان؛ يعني ۱۴ ميليون زن ايراني، حدود يک سوم؛ يعني از ۲/۷ ميليارد دلار بازار لوازم آرايشي خاورميانه، ۱/۲ ميليارد دلار هزينه لوازم آرايشي را پرداخت مي کنند.
مدير عامل شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير به عنوان يکي از موفق ترين توليد کنندگان حوزه محصولات بهداشتي و آرايشي کشور در اين زمينه به ديار مفرغ مي گويد: پاسخگويي احسن و به روز به همه نيازهاي حوزه پوست و موي هموطنان مان خط مشي اصلي اين شرکت در عرصه توليد مواد بهداشتي و آرايشي کشور است.
« دکتر حسين جهانگير» با بيان اين مطلب که شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير داراي بيش از 33 سال سابقه در عرصه توليد محصولات بهداشتي و آرايشي است، مي افزايد: استفاده از مواد اوليه گياهي؛ رعايت استانداردها و توليد محصولات بهداشتي و آرايشي علمي بر اساس نيازهاي متنوع و به روز جامعه در اين واحد توليدي تحقيقاتي دانش بنيان به صورت جدي، پيگيري مي شود.
وي ادامه مي دهد: اين شرکت با استفاده از مواد اوليه گياهي و تحقيقات بسيار جدي و دامنه دار در واحد تحقيق و توسعه اين مجموعه، تللاش کرده است تا علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي پوست و مو، به درمان بسياري از مشکلات پوست و موي کشور بپردازد به نحوي که بسياري از محصولات اين شرکت امروز به صورت علمي ويزيت مي شوند.
اين فعال اقتصادي با سابقه لرستان به ضرورت استفاده از محققين توانمند در توليد محصولات اين شرکت اشاره مي کند و مي گويد: اين شرکت تمام تلاش خود را براي توليد با کيفيت ترين و موثرترين محوصلات بهداشتي و آرايشي به کار گرفته است تا علاوه بر کمک به حوزه سلامت و بهداشت کشور؛ در بخش درمان بيماري هاي پوست و موي کشور تاثيرگذار باشد.
دکتر جهانگير اظهار مي کند: بسياري از محصولات اين شرکت از جمله لوسيون ضد ريزش ارثي مو، هر بکس، کرم ترميم کننده هر بکس اسپري ضد زخم دهان هربکس و بسياري از محصولات اين مجموعه، موفق شده اند در سبد مصرف مواد بهداشتي و آرايشي ايران، جايگاه بسيار مطلوبي کسب کنند تا آنجا که بسياري از مصرف کنندگان محصولات اين شرکت به عنوان مشتريان وفادار و اعضاي خانواده پرمون و هربکس به راحتي و با کمال خرسندي، پيشنهادات و ايده هاي خود را به کارکنان و مديران اين شرکت انتقال مي دهند که اين امر خود گواه اعتماد کامل مصرف کنندگان به توليدات اين شرکت است.
وي که از اعضاي هيات مديره مجمع خيرين حوزه فناوري کشور است، ادامه مي دهد: امروزه عوامل بسيار مهمي بر خواسته هاي مصرف کنندگان محصولات بهداشتي و آرايشي اثر گذاشته است به نحوي که پاسخگويي به همه اين نيازها بايد مبتني بر تحقيقات علمي و مواد اوليه با کيفيت باشد اما مسائلي مانند توليد مواد بي کيفيت و همچنين واردات کالاهايي که ممکن است با شرايط جغرافيايي و طبيعي ايران سازگار نباشد، هزينه هاي اضافه اي را به سبد کالاي مصرفي خانوارهاي ايراني تحميل کند.
دکتر جهانگير خاطر نشان مي کند: هدف اين شرکت خدمت به هم وطنان ايراني و همه ابنا بشري و البته پاسخگويي سريع و مطلوب به نيازهاي حوزه بهداشتي و آرايشي است تا بتواند در شرايط فعلي حاکم بر اقتصاد جهاني و کشور، به تحقق اقتصاد مقاومتي کمک کند.
وي اضافه مي کند: هدف همه توليد کنندگان کشور و لرستان بايد اين باشد که نه تنها در سطح کشور، بلکه در سطح جهاني به توليد محصولات با کيفيت بپردازند تا اهداف عاليه کشور در عرصه اقتصاد و صادرات تحقق يابد و هزينه هاي خانوارهاي ايراني در همه حوزه ها، کاهش يابد.
مدير عامل شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير تصريح مي کند: در اين راستا شرکت داروسازي بهداشتي دکتر جهانگير رويکرد بسيار جديدي را براي توليد و عرضه انواع محصولات آرايشي جديد و مورد نياز جامعه بر اساس تحقيقات علمي و مواد گياهي؛ اتخاذ کرده است تا بيش از هر زمان ديگري، حوزه هاي اقتصاد و سلامت جامعه از اين توليدات، بهره مند شوند.
دکتر جهانگير معتقد است که ريبايي تنها يک نياز نيست بلکه عاملي بسيار مطلوب براي تحرک و پويايي است؛ زيرا اعتماد به نفس، حرکت و شادي که از ضرورت هاي زندگي است در چهره هاي سالم، نمايان مي شود.
گفتني است اين شرکت با دارا بودن دو برند باسابقه «پرمون» و «هربکس» از خوش نام ترين و موفق ترين توليدکنندگان حوزه پوست و موي کشور است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن