تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتاميه مدرسه تابستاني کسب و کار شريف با حمايت بانک اقتصاد نوين برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۴ب.ظ)
اختتاميه مدرسه تابستاني کسب و کار شريف با حمايت بانک اقتصاد نوين برگزار شد موج - با حمايت بانک اقتصادنوين مراسم اختتاميه مدرسه تابستاني کسب و کار شريف برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدرسه تابستاني کسب و کار دانشگاه صنعتي شريف با هدف تقويت مهارت‌هاي ارتباطي و خلاقيت‌ نسل نوين و رقم زدن آينده‌اي متفاوت براي دانش‌آموزان و دانشجويان برگزار شد که بانک اقتصادنوين به عنوان حامي در کنار اين مدرسه حضور داشت.
فريبرز قربانيان، مدير توسعه محصولات و خدمات بانک اقتصادنوين، در مراسم اختتاميه مدرسه تابستاني کسب و کار شريف با بيان اينکه آموزش‌هاي کاربردي تغيير نگرش در دانش‌آموزان و دانشجويان ايجاد مي‌کند، گفت: مخاطب اصلي خدمات بانکي در جامعه افراد بزرگسال هستند ولي بانک اقتصادنوين با درک اهميت آموزش به کودکان و نوجوانان، از سال گذشته به فعاليت در اين بخش اقدام نموده است و علاوه بر آموزش مفاهيم و خدمات بانکي، اين گروه سني را با فضاي بانکي و فعاليت‌هاي درون شعب نيز آشنا نموده است.
وي گفت: اهميت اين موضوع در عصر حاضر در حوزه‌هاي بين‌المللي نيز مورد توجه قرار گرفته به طوري که براي اين منظور سازمان بين‌المللي CYFI تشکيل شده که اين سازمان جريان آموزش مفاهيم بانکي را به کودکان و نوجوانان در بيش از 100 کشور دنيا ساماندهي مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه نماينده اين سازمان در جمهوري اسلامي ايران بانک اقتصادنوين است، گفت: نخستين دوره آموزشي اين سازمان در قالب برنامه هفته جهاني پول در اسفند ماه سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي از نزديک با جزييات خدمات بانکي، سرمايه‌گذاري و... آشنا شدند.
قربانيان اظهار کرد: آموزش کارکردهاي پول، آموزش نقش آفريني در فعاليت‌هاي همگاني، ترويج اهميت آموزش شهروندي اقتصادي، تشويق کودکان و نوجوانان و همگامي با حرکت بين‌المللي، ارتباط کودکان و نوجوانان با فعالان حوزه‌هاي اقتصادي بين‌المللي، مشارکت در مسئوليت اجتماعي، شنيده شدن نظرات نسل آينده بعنوان تصميم گيرندگان مالي و مشارکت فعال آنها از جمله برنامه‌هاي CYFI براي توانمندسازي کودکان است.
دکتر عليرضا فيض بخش، موسس مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتي شريف، نيز در اين مراسم با اشاره به اينکه اولين دوره مدرسه کسب و کار شريف، مردادماه سال 93 به صورت پايلوت و با حضور تقريبي يکصد نفر شروع به کار کرد گفت: دومين دوره مدرسه کسب و کار شريف شامل 250 ساعت آموزش است که در دو فاز تابستاني و فاز سال تحصيلي تا پايان 1394 اجرايي شد که امروز مراسم اختتاميه فاز تابستاني آن برگزار مي‌شود.
دکتر فيض بخش در ادامه به گروه مخاطبان مدرسه کسب و کار شريف اشاره و افزود: اين دوره براي سه گروه سني در رده‌هاي دانش آموزان 10 تا 13 سال، دانش آموزان 14 سال تا قبل از کنکور و براي دانشجويان به اجرا در مي‌آيد.
وي خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ايراني به دليل کاستي‌هاي موجود در سيستم آموزشي کشور، بدون يادگيري موثر توانمندي‌هاي اجتماعي، مهارت‌هاي ارتباطي، رويکردهاي نوآورانه، خلاقيت، تفکر انتقادي، نگاه سيستمي و آشنا شدن با بازارهاي کسب و کار و کار گروهي وارد دانشگاه مي‌شوند و متاسفانه در آنجا نيز فرصتي براي فراگيري چنين آموزش‌هايي پيدا نکرده و پس از دانش آموختگي از دانشگاه هم از اين مشکل رنج مي‌برند و در ارتباطات بعدي آنها اختلال ايجاد مي‌شود.
وي تاکيد کرد: در مدرسه کسب و کار دانشگاه صنعتي شريف اين خلاء جبران شده است.
در ادامه اين مراسم گروه‌هاي مختلف مدرسه کسب و کار دانشگاه شريف در بخش‌هاي مختلف از جمله ارائه طرح‌هاي کارآفريني به رقابت پرداختند که در نهايت با انتخاب شوراي داوري نفرات برگزيده هر بخش معرفي شده مورد تقدير قرار گرفتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن