تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804788881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اختتامیه " اولین کمپ تابستانی کارآفرینان فردا در استان سمنان " برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مراسم اختتامیه " اولین کمپ تابستانی کارآفرینان فردا در استان سمنان " برگزار شد استان‌ها > سمنان - مراسم اختتامیه اولین کمپ تابستانی کارآفرینان فردا در استان سمنان ، با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، مراسم " اختتامیه اولین کمپ تابستانی کارآفرینان فردا در استان سمنان " با حضور وکیلی استاندار سمنان ، خسروی نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران و مسئولان استانی برگزار گردید .
علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ، کارآفرینی را از جمله فعالیتهای ارزشمند در راستای توسعه کشور برشمرد و اظهار داشت : افراد موفق و بالادست جامعه بدون تلاش به موفقیت دست نیافته اند و متحمل زحمات زیادی در این راه شده اند.
وی ضمن تقدیر از مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) بدلیل اجرای " طرح کارآفرینان فردا " گفت : پرورش افراد برای کارآفرینی باید از سنین پایین صورت پذیرد تا نیروی انسانی خلاق و کارآفرین برای جامعه تربیت شود و این رسالت بر دوش آموزش فنی و حرفه ای است.
خسروی با اشاره با اینکه در کشورهایی نظیر چین ضایعات دور ریختنی با کمترین هزینه تبدیل به پول می شود ، گفت : کشور ما با وجود دارا بودن امکانات و پتانسیلهای بالقوه ، زمینه بسیار مساعدی برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال دارد که باید با حذف برخی محدودیتها ، راه را برای فعالیتهای کارآفرینی و اشتغالزایی هموار سازیم و به نقطه ای برسیم که اقتثصاد کشور را از وابستگی به نفت رها سازیم.
بلوچی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون طرح کمپ تابستانی کارآفرینان فردا ، ابراز امیدواری کرد تا با اجرای این طرح ، فراگیران به سوی کارآفرینی و ایجاد اشتغال سوق داده شوند.
در ادامه ابراهیم محمودی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن تشکر از کمیته امداد امام خمینی (ره) بدلیل مشارکت مؤثر و مطلوب در این طرح اظهار داشت : این طرح بر اساس متدهای روز کارآفرینی دنیا به اجرا در آمده و استان سمنان ، سومین استانی است که این طرح را به اجرا در آورده است.
وی سرعت بخشي به روند توسعه كشور با راه اندازي نهضت آموزش هاي كارآفريني از طریق پرورش تفکر خلاق و شناسایی افراد کار آفرین را از جمله اهداف این طرح برشمرد و خواستار حمایت همه جانبه مسئولان ذیربط جهت اجرای این طرح برای سایر اقشار جامعه گردید.
استاندار سمنان نیز در این مراسم کارآفرینی را شکار لحظه ها و تبدیل تهدیدها به فرصتها دانست و اظهار داشت : ایران کشوری است با ظرفیت و پتانسیل بالا که از جوانانی با ضریب هوشی بالا نیز برخواردار است وتنها حلقه مفقوده در این میان ، مدیریت مطلوب منابع انسانی می باشد .
استاندار سمنان کمپ 4 روزه کارآفرینان فردا که بامتدهای روز دنیا و بر اساس الگوهای موفق برگزار گردیده بود را فرصتی استثنایی برای یادگیری و چگونگی استفاده از امکانات و استعدادها عنوان کرد .
منوچهر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار سمنان ،نیز در این مراسم بر لزوم ارائه آموزشهای کارآفرینی در راستای توانمند سازی و مدیریت نیروی انسانی جامعه برای نیل به فعالیتهای اقتصادی مطلوب تاکید کرد.
صادقی با اشاره به اینکه در زمینه بهبود فرآیند کسب و کار ، ایران رتبه خوبی در سطح جهان ندارد ، خواستار ورود سازمان آموزش فنی و حرفه ای به این موضوع و ارائه آموزشهای مرتبط در این زمینه گردید.
وی موتور محرکه کشورهای توسعه یافته را بازار سرمایه دانست و تصریح کرد : بازار سرمایه نیاز به دانش فنی خاص خودش را دارد که تامین این نیاز بر عهده آموزش فنی و حرفه ای است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار سمنان ، همچنین ، طرح تکاپو را از مهمترین برنامه های این استان مطرح کرد و افزود : با اجرای این طرح ، فعالیتهای استان در زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، نمود زیادی پیدا خواهد کرد.
زهرا سادات مهدوی مربی مطرح کشور در زمینه کار آفرینی نیز در این مراسم ضمن تشریح چگونگی روند اجرای طرح گفت : این متد از کشور هندوستان الگو برداری شده که در آن کشور موفقیت بالایی داشته است.
مهدوی تفکیک گروههای سنی را در این طرح بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد : هر گروه سنی آموزشهای خاص خودش را دارد که باید به این مهم توجه نمود.
مهدوی ضمن تقدیر از مسئولین استان سمنان بدلیل حمایت از طرح کمپ کارآفرینان فردا ، ابراز امیدواری کرد ، فراگیران این طرح ، بتوانند فعالیتهای کارآفرینی را در استان سمنان دنبال نمایند.
در خاتمه این مراسم از فراگیران برتر طرح کار آفرینان فردا با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است کمپ تابستانی کارآفرینان فردا براي اولين بار در استان سمنان ، با حضور چهل نفر از دختران 18-15 سال و بهره مندي از تجربه بیست ساله كمپ تابستاني موسسه توسعه كارآفريني هند ، تشكيل گردیده بود

کلید واژه ها: استان سمنان -




جمعه 27 شهریور 1394 - 20:08:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن