تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح اصلاح وزن کشتار مرغ در قم اجرايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
طرح اصلاح وزن کشتار مرغ در قم اجرايي مي شود موج - قم - معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قم از اجراي طرح اصلاح وزن کشتار مرغ «پرورش مرغ 42 روزه» در قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قم در گفت و گويي با اشاره به اينکه سن کشتار مرغ يکي از عوامل موثر در بهبود شاخص هاي اقتصادي توليد است، اظهار داشت: اساس سياست اين معاونت کاهش هزينه هاي توليد، کاهش ضايعات، افزايش بهره وري، بهبود کيفيت گوشت مرغ و با توجه به ملاحظات سلامت جامعه با هدف گذاري جهت کاهش سن کشتار مرغ و پرورش مرغ 42 روزه و به دنبال آن کاهش وزن کشتار مرغ زنده مي باشد.
وي به اهداف و مزاياي طرح اصلاح وزن کشتار و پرورش مرغ 42 روزه اشاره کرد و بيان داشت: کاهش بيماري ها و درصد تلفات واحدهاي مرغداري و کاهش هزينه هاي سوخت و انرژي در يک دوره پرورش از جمله مزاياي اين طرح به شمار مي آيد.
علي بيگي کاهش ضريب تبديل غذايي و افزايش بهره وري را يکي ديگر از مزاياي اجراي اين طرح دانست و خاطرنشان کرد: با کاهش سن کشتار، دوره هاي پرورش در سال افزايش پيدا مي کند و از اين موضوع به اقتصادي شدن توليد کمک خواهد کرد.
معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قم گفت: کاهش هزينه هاي واکسيناسيون و درمان، صرفه جويي ارزي در بخش خوراک ها، دارو، واکسن و غيره و ساماندهي توليد جوجه يک روزه از ديگر مزاياي اجراي اين طرح محسوب مي شود.
وي ادامه داد: با اجراي اين طرح و با استفاده از ظرفيت موجود و بدون افزايش کمي مرغداري ها توليد در سال افزايش پيدا مي کند.
علي بيگي اضافه کرد: با اجراي اين طرح و با توجه به استانداردسازي کمي و کيفي لاشه صادرات گوشت مرغ به طور قابل توجه افزايش پيدا خواهد کرد.
وي افزايش تعداد دفعات جوجه ريزي ، کاهش هزينه هاي گرمايشي و خنک کردن سالن به ازاي هر کيلوگرم جوجه پرورشي و افزايش بهره وري از منابع موجود سالن، کارگر و سرمايه و همچنين کاهش ريسک سرمايه گذاري را از مزاياي اين طرح برشمرد و افزود: افزايش سن کشتار مرغ در پايين آمدن بهره وري توليد در مرغداري هاي گوشتي نقش مهمي دارد.
معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي استان قم با اشاره به اجراي طرح مناسب ترين سن کشتار مرغ هاي گوشتي گفت: اقتصادي شدن توليد، کاهش هزينه ها، افزايش تقاضا براي توليد جوجه يک روزه، کاهش قيمت تمام شده هر کيلوگرم گوشت، کوتاه شدن زمان برگشت سرمايه و افزايش کيفيت گوشت توليدي از ديگر مزاياي اين طرح است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن