تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش سازمان‌هاي مردم نهاد و فرهيختگان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۱ق.ظ)
با حضور ابتکار؛ همايش سازمان‌هاي مردم نهاد و فرهيختگان همدان موج - معصومه ابتکار در همايش سازمان‌هاي مردم نهاد و فرهيختگان استان همدان گفت: سازمان‌هاي مردم نهاد در بررسي فعاليت دولت مي‌توانند نقش مهمي را در خصوص نظارت، دريافت گزارش و تقويت پاسخگويي مجريان ايفا کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، ابتکار اظهار کرد: رويکرد و فضاي دولت يازدهم شنيدن صداهاي مختلف و پذيرش نقد بوده و مي‌خواهد فضايي بانشاط براي حضور و مشارکت همه ملت ايران در تعيين و شکل گيري آينده اين کشور فراهم کند که اميد مي‌رود نتيجه آن توسعه پايدار با ملاحظات زيست محيطي باشد.
وي گفت: نقش ديده باني در محيط زيست داراي اهميت زيادي است که بايد از اين فرصت براي طرح ايده کمک گرفته و عملکردها را اصلاح کرد.
معاون رئيس جمهوري افزود: از اين طريق مي‌توان امور کشور را اصلاح کرده و از انحرافات و اشتباهاتي که در گذشته شاهد بوديم جلوگيري کرد.
وي گفت: بي توجهي به اين مؤلفه باعث بروز مسايلي در دوره گذشته از جنس زمين خواري، اختلاس و سو استفاده از مديريت شد که اين موارد ناشي از فقدان فضاي سالم براي طرح انتقادات و ديدگاه‌هاي مختلف و متنوع است.
ابتکار اضافه کرد: ديده باني در بعد اجتماعي و سياسي بايد در جامعه سالم اتفاق بيفتد و بايد همواره فضا را براي ديده باني فراهم کرد.
وي با ذکر اينکه از پيشنهادات سازنده مبتني بر شرايط موجود استقبال مي‌شود اظهار کرد: گنجاندن محيط زيست در کتب درسي از سال 81 شروع شد و هم اينک بيش از 60 مورد درس و حتي کتاب مستقل زيست محيطي در مدارس تدريس مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته نيز در فصول مختلف کتب درسي محيط زيست گنجانده شده و همچنين تفاهم نامه اي با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که اين تفاهم نامه اجرايي شده است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست کشور افزود: يکي از فعاليت‌هاي فوق برنامه سازمان‌هاي دانش آموزي کشور موضوع محيط زيست است همچنين يکي از محورهاي مدارس سازمان پيشاهنگي نيز حفاظت از محيط زيست است.
ابتکار گفت: هم اينک با توجه به آيين نامه اجرايي مدارس جامعه محيط زيستي راه اندازي شده که اميد مي‌رود مهر ماه امسال يک هزار مدرسه با آموزش‌ها و برنامه‌هاي تخصصي فرهنگي محيط زيست فعاليت خود را آغاز کند.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست تاکيد کرد: اجراي برنامه محيط زيست بدون مشارکت امکان پذير نيست و تشکل‌هاي مردم نهاد به عنوان پل ارتباطي با مردم مي‌توانند با ايجاد انگيزه، نشاط و جلب مشارکت مردم در برنامه‌ها و پروژه‌ها به رفع مشکلات کمک کنند.
وي اعلام کرد: جشنواره فيلم سبز بعد از 10 سال وقفه به شکل بين المللي برگزار مي‌شود و اين حرکت خوبي براي بسط فرهنگ حفظ محيط زيست با دريچه سينما است.
در حاشيه همايش سازمان‌هاي مردم نهاد و فرهيختگان با رئيس سازمان محيط زيست دو قبضه سلاح شکاري که توسط مالکين آن در مراسم استقبال از معصومه ابتکار شکسته شده بود، به رئيس سازمان محيط زيست اهدا شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن