تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تور بين المللي آذربايجان/خسروشاهي قهرمان مرحله پنجم شد / پيراهن كوهستان براي عسگري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تور بين المللي آذربايجان/خسروشاهي قهرمان مرحله پنجم شد / پيراهن كوهستان براي عسگري
پنجمين مرحله از تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان امروز با قهرماني بهنام خسروشاهي ركابزن جوان تيم ملي به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پنجم از بيست وسومين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري آذربايجان امروز با حضور شش تيم خارجي و هفت تيم داخلي در مسير 120كيلومتري تبريز به بناب برگزار شد.

در پايان رقابتهاي اين مرحله بهنام خسروشاهي دوچرخه سوار جوان اهل تبريز و عضو تيم ملي ايران با زمان 2 ساعت و 47 دقيقه و 4 ثانيه از پتروشيمي تبريز به مقام قهرماني رسيد. ابولفضل گيلاني پوراز تيم مس كرمان و" رومان ژنتايف " از قزاقستان هر دو با چند هزارم ثانيه نسبت به نفر اول در مكانهاي دوم و سوم ايستادند.

در پايان مرحله پنجم اين تور بين المللي، قادر ميزباني پيراهن طلايي را با زمان 10 ساعت و 50 دقيقه و 59 ثانيه براي خود حفظ كرد. حسين عسگري با 10 ساعت و 51 دقيقه و 21 ثانيه و احد كاظمي با 10 ساعت و 52 دقيقه و 5 ثانيه عنوان دوم و سوم را دارند.

در بخش امتيازي مهدي سهرابي با 13 امتياز از مس كرمان، بهنام خسروشاهي از پتروشيمي تبريز با 8 امتياز و "لئون هكستان" از نيوزلند با 5 امتياز سوم است.

در بخش كوهستان حسين عسگري از پتروشيمي تبريز با 11 امتياز، مهدي سهرابي از مس كرمان با 10 امتياز و قادر ميزباني از پتروشيمي تبريز با 8 امتياز رتبه هاي اول تا سوم اين بخش را از آن خود دارند.

در بخش تيمي نيز تا پايان اين مرحله پتروشيمي تبريز، پيكان تهران و لاساي تركيه به ترتيب اول تا سوم هستند.

ششمين مرحله از تور بين المللي آذربايجان فردا دوشنبه ششم خردادماه در مسير ملكان به اروميه پيگيري مي شود.

بيست وسومين دوره تور بين المللي آذربايجان با حضور شش تيم خارجي ازبكستان، نيوزلند، قزاقستان، تركيه، ارمنستان و گرجستان و تيم هاي داخلي چون پتروشيمي تبريز، مس كرمان، پيكان تهران، مختلط تيم هاي آذربايجان غربي و اردبيل، اميد آذربايجان شرقي، استان مركزي از اول تا نهم خردادماه برگزار مي شود.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن