تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست‌وزير کامبوج از فيلم جديد آنجلينا جولي حمايت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰ب.ظ)
نخست‌وزير کامبوج از فيلم جديد آنجلينا جولي حمايت کرد موج - هون سن، نخست‌وزير کامبوج، بعد از ملاقات با آنجلينا جولي در پنوم‌پن از فيلم جديد اين ستاره هاليوودي درباره رژيم قاتل خمرهاي سرخ، حمايت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از نيوز. کام، آنجلينا جولي مي‌خواهد با اقتباس از کتاب خاطرات «اول آن‌ها پدرم را کشتند: دختر کامبوج يادش مي‌آيد» فيلمي بسازد؛ کتاب خاطراتي که توسط لونگ آونگ، فعال کامبوجي که از رژيم کمونيست خمرهاي سرخ جان سالم به در برد، نوشته شده است. اين رژيم براي دستيابي به آرمان‌شهر مارکسيستي خود جان حدود ۲ ميليون شهروند کامبوجي را بين سال‌هاي ۱۹۷۵ و ۱۹۷۹ با قحطي، کار بيش از حد يا اعدام گرفت.
اينگ سوفالت، سخن‌گوي هون‌سن، نخست‌وزير اين کشور، بعد از ملاقات او با آنجلينا جولي در روز پنج‌شنبه به نقل از وي گفت که اين فيلم «نشانگر حقايق در کامبوج و راهي براي نسل‌هاي جوان‌تر است که اين کشور را درک کنند».
جولي پيش از اين گفته بود اين فيلم به او کمک کرده تا به مردم کامبوج احساس نزديکي بيشتري کند؛ کشوري که خانه مَدوکس، پسر ۱۴ ساله او و برد پيت است. ستاره فيلم «لارا کرافت» مدوکس را در سال ۲۰۰۲ و وقتي که او تنها ۷ ماه داشت به فرزندي پذيرفت. او ماه جولاي به آسوشيتدپرس گفته بود: «در حالي که من و مدوکس فيلم را آماده مي‌کنيم، کنار هم درباره کشورش هم چيزهاي بيشتري ياد مي‌گيريم. او هفته آينده ۱۴ ساله خواهد شد و اين زمان بسيار مهمي براي اوست تا بفهمد چه کسي است. او پسر من است اما پسر کامبوج هم هست. وقتش شده که خانواده ما درک کند تمام اين چيزها چه معني‌اي براي او و ما دارند. اشتياق من براي تعريف کردن اين داستان به حقيقي‌ترين و دقيق‌ترين شيوه ممکن، تجليل من از قدرت و وقار تمام مردم کامبوج خواهد بود». جولي در ادامه گفت: «قصد اين پروژه بازبيني اتفاقات هولناک جنگ نيست بلکه آوردن شخصيت‌هايي روي پرده است که مردم سراسر جهان بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و اين است که به ديگران در يادگيري درباره کامبوج کمک کند».
جولي به عنوان سفير ويژه سازمان ملل که ۴۰ سال دارد، اين فيلم را از روي فيلم‌نامه‌اي که خودش با «آونگ» نوشته براي غول خدمات پخش اينترنتي نت‌فليکس کارگرداني خواهد کرد و ريتي پن کارگردان شناخته‌شده کامبوجي هم از تهيه‌کنندگان آن خواهد بود.
بعد از اينکه سال گذشته دو رهبر ارشد رژيم خمرهاي سرخ به خاطر جرائم انساني به حبس ابد محکوم شدند، هون سن که خودش قبلاً يکي از افسران خمرهاي سرخ بوده و بعدها از آن‌ها جدا شده بود، با پيگرد قضايي بيشتر مخالفت کرد و اخطار داد که اين کار مي‌تواند باعث به وجود آمدن درگيري‌هاي بيشتر شود. نون چه‌آي ۸۹ ساله «برادر شماره دو» سابق خمرهاي سرخ و رييس سابق خيو سامپان ۸۴ ساله رييس دولت سابق درخواست استيناف کرده‌اند. آن‌ها همچنين بار ديگر هم با تمرکز بر جرايم کشتار اقليت‌هاي قومي ويتنامي و مسلمان، ازدواج‌هاي اجباري و تجاوز به دادگاه مي‌روند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 527]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن