تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802982748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» حال مخاطبان غیر مسلمان را خوب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: علیرضا شجاع نوری در گفتگو با مهر:
نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» حال مخاطبان غیر مسلمان را خوب کرد

فیلم محمد رسول الله


شناسهٔ خبر: 2916409 - جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
هنر > سینمای ایران

علیرضا شجاع نوری گفت: نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» در جشنواره فیلم مونترال تغییر مثبتی در حس اولیه تماشاگران غیر مسلمان نسبت دین اسلام ایجاد کرد و مخاطبان با حال خوب از سالن بیرون آمدند. علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش عبدالمطلب پدربزرگ و سرپرست پیامبر در فیلم «محمد رسول‌الله (ص) درباره تجربه حضور این فیلم در جشنواره فیلم مونترال، به خبرنگار مهر، گفت: حضور در جشنواره فیلم مونترال به عنوان نخستین حضور فیلم «محمد رسول الله (ص)» تجربه منحصر به فردی برای من بود و توانست کنجکاوی مرا از مواجه شدن با مخاطبان غیر ایرانی و البته غیر مسلمان برطرف کند.تماشاگران غیر مسلمان ارتباط خوبی با فیلم برقرار کردندوی ادامه داد: بعد از نمایش فیلم به میان تماشاگران غیر مسلمان رفتم و با آنها درباره فیلم گپ زدم و متوجه شدم که ارتباط خوبی با فیلم برقرار کرده اند و شخصا خیالم راحت شد که فیلم را دوست داشته شد.
فيلم محمد رسول الله
شجاع نوری یادآور شد: بیشتر مخاطبانی که با آنها صحبت کردم تماشاگرانی متعلق به اروپا و آمریکا بودند که خاستگاه مذهبی ویژه خود را داشتند و برای پیدا کردن پاسخ پرسش های خود از دین اسلام به تماشای این فیلم آمده بودند و یا به عبارتی دنبال کشف و شهود دنیای ذهنی خود بودند.یک یهودی معتقد بود فیلم برای غیر مسلمان نسخه نپیچیده بودبازیگر فیلم «روز واقعه» در ادامه با ذکر مثالی در توضیح صحبت های خود گفت: برخی آمده بودند ببینند فیلمی با مضمون دین اسلام که توسط یک کارگردان ایرانی ساخته شده چگونه فیلمی است. برخی دیگر آمده بودند تا بدانند مذهب خود را کجای فیلم «محمد رسول الله(ص)» پیدا می کنند.به عنوان مثال با یک یهودی برخورد کردم که فیلم را دیده بود و می گفت که دوست داشته بداند نگاه فیلم نسبت به دین یهود چگونه بوده است.شجاع نوری در پاسخ به این پرسش که تماشاگر یهودی به طور مشخص درباره فیلم چه نظری داشت؟ گفت: معتقد بود فیلم بدون شعار دادن و نسخه پیچیدن درباره غیر مسلمان ها صحبت کرده بود و می گفت که بعد از این فیلم به شکل دیگری به مسلمان ها نگاه خواهد کرد.
فيلم محمد رسول الله
این بازیگر سینمای ایران تصریح کرد: آنچه برای من به عنوان یک ایرانی مسلمان و بازیگر فیلم«محمد رسول الله(ص)» خوشایند بود این بود که مخاطبان با حال خوب از سالن بیرون آمدند و احساس می کردند صاحبان این فیلم سینمایی با آنها محترم برخورد کرده اند. فیلم «محمدرسول الله (ص)» در نخستین حضور بین المللی موفق بودوی اظهار کرد: اظهار نظر این فرد یهودی مرا یاد تجربه سفری که با عباس کیارستمی داشتم انداخت. فیلم«خانه دوست کجاست» عباس کیارستمی سه دهه پیش در ژاپن نمایش داده شد. خوب یادم هست در آن زمان یک خانم ژاپنی از کیارستمی تشکر کرد که این فیلم را ساخته و معتقد بود که ساخته شدن این فیلم باعث شده تا به ماهیت واقعی ایرانی ها پی ببرد.شجاع نوری ادامه داد: فیلم «خانه دوست کجاست» زمانی در ژاپن نمایش داده شد که ایرانی های بسیاری درآن زمان برای کار به ژاپن می رفتند و تصویر این خانم ژاپنی از ایرانی ها، تصور حجوم عده زیادی آدم از کشوری به نام ایران برای یافتن کار در ژاپن بود که طبیعتا تصویر خوبی نبوده است و می گفت که دیدن فیلم کیارستمی باعث ایجاد تغییر نگاه در حس اولیه او نسبت به ایرانی ها شده است.
فیلم «محمد رسول الله»
شجاع نوری بازیگر نقش عبدالمطلب پدربزرگ و سرپرست پیامبر در فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در پایان صحبت های خود گفت: حال اینکه فیلم «محمدرسول الله (ص)» در نخستین حضور بین المللی در جشنواره فیلم مونترال در حوزه تبیین اسلام به عنوان دینی رحمانی موفق عمل کرد و توانست چهره زیبایی از مسلمانان به تصویر بکشد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن