تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815142751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله افزون بر چهار ميليون سهم در بورس سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۱۱ق.ظ)
معامله افزون بر چهار ميليون سهم در بورس سيستان و بلوچستان موج-مدير بورس منطقه اي سيستان و بلوچستان گفت: فعاليت هفته منتهي به امروز اين مجموعه اقتصادي چهار ميليون و 621 هزار و 960 سهم و حق تقدم به ارزش بيش از هشت ميليارد ريال از ميان 61 شرکت داد و ستد بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سوگل هيراد اظهار داشت: از مجموع سهام معامله شده 70 درصد به خريد و 30 درصد به فروش سهام اختصاص داشت.
وي تعداد کدهاي معامله شده جديد را هشت عدد ذکر کرد و گفت: بيشترين ارزش معامله مربوط به کالسيمين به ارزش بيش از چهار ميليارد و 459 ميليون ريال بوده است.
وي افزود: چهار شرکت برتر اين هفته از لحاظ داد و ستد شامل کالسيمين، پارس خودرو، ايران خودرو و سرمايه گذاري نيروگاهي ايران بوده است.
بورس منطقه اي سيستان و بلوچستان بيست و دوم آذر 1383با هدف اشاعه هرچه بيشتر و بهتر فرهنگ سهامداري و افزايش سطح دسترسي مردم استان به بازار سرمايه با حضور مسوولان کشوري و استاني در زاهدان آغاز به کار کرد.
تالار بورس استان فعاليت خود را با چهارگروه کارگزاري آغاز کرده بود و هم اينک داراي يک تالار اختصاصي در شهر زاهدان است.
اين تالار که مربوط به کارگزاري مفيد است، براي تسهيل دسترسي سهامداران و افزايش سهم معامله ايجاد شد و اين رخداد براي گسترس بازار سرمايه در زاهدان بسيار موثر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن