تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کنار ساخت مدارس، تجهيز هم مورد توجه قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۶:۰ق.ظ)
در کنار ساخت مدارس، تجهيز هم مورد توجه قرار گيرد موج - خرم آباد - در ساليان اخير مدارس خوبي ساخته شده است اما بدون تجهيز و وسايل کمک آموزشي به روز شايد کار ما مقداري ابتر مانده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حبيب‌الله خجسته‌پور، فرماندار شهرستان خرم‌آباد، سه‌شنبه، 24 شهريور، در مراسم افتتاحيه مدرسه 18 کلاسه برکت زينبيه و حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن تبريک فرا رسيدن ماه مهر به همه مهرآفرينان، معلمان، مربيان و اساتيد، گفت: حال و هواي همه جامعه متأثر از فرا رسيدن ماه مهر است.
وي ادامه داد: در هر خانواده‌ آينده سازاني وجود دارند که بناست به‌ وسيله معلمان و اساتيد در فضاهايي مانند اين فضا که مي‌خواهيم آن‌ را افتتاح کنيم، براي آينده جامعه تربيت شوند.
خجسته‌پور با اشاره به اين‌که تعليم و تربيت به ابزاري نياز دارد، عنوان کرد: يکي از مهم‌ترين اين ابزارها نيروي انساني، معلم و کادر اجرايي وابسته به ادارات آموزش و پرورش است که به تنهايي کافي نيست.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد افزود: يکي ديگر از ابزارهايي که نياز است که يک دانش‌آموز مورد تربيت قرار بگيرد فضا و مکاني است که در آن قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: قطعاً اگر دانش‌آموز در فضايي آکنده از مهرباني و در فضايي که به روز باشد قرار بگيرد مي‌تواند از علم روز بهره‌مند شود.
خجسته‌پور با اشاره به اين‌که در کنار فضاي آموزشي تجهيز مدرسه نيز اهميت دارد، تصريح کرد: ما به‌واسطه کاستي‌هايي که در بحث نوسازي و ساخت مدارس داريم روي اين موضوع بيشتر تأکيد مي‌کنيم اما باتوجه به موضوعاتي که امروزه در بحث آموزشي و وسايل آموزشي مورد تأکيد قرار دارد، تجهيزات آموزشي نيز موضوعي است که بايد مورد توجه همه دست اندکاران؛ به‌ويژه خيرين قرار بگيرد.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد خاطرنشان کرد: از مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان و شهرستان خرم‌آباد تشکر مي‌کنم که بدون هيچ چشم‌داشتي دوشادوش ادارات، سازمان‌ها و دسته‌هاي اجرايي که شايد وظيفه‌‌شان باشد در راستاي ساخت و توسعه مدارس تلاش مي‌کنند.
وي ادامه داد: ما انتظار داريم خيرين و کساني‌که در اين زمينه فعاليت مي‌کنند و همچنين دوستان در بنياد برکت که افتخار ميزباني از آن‌ها را داريم، به تجهيز مدارس نيز توجه داشته باشند.
خجسته‌پور با بيان اين‌که ما معلمان و مربيان خوبي داريم و در استان دانش‌آموزان مستعدي داريم، اظهار کرد: در ساليان اخير مدارس خوبي ساخته شده است اما بدون تجهيز و وسايل کمک آموزشي به روز شايد کار ما مقداري ابتر مانده است.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد افزود: در زمينه تجهيز مدارس نيز به‌ويژه از خيرين انتظار داريم که نسبت به اين موضوع مطلع باشند و در جريان کار قرار بگيرند.
وي با اشاره به اين‌که همه ما اين جمله معروف را شنيده‌ايم که «هر گاه در مدرسه‌اي باز مي‌شود در زنداني بسته مي‌شود»، بيان کرد: اين يک شعار نيست، بلکه يک واقعيت عيني است که ما بايد در اين راستا تلاش کنيم و هرکسي در هر زمينه‌اي که مي‌تواند کمک کند، که نمونه آن مي‌تواند طرح «از خشت تا بهشت» باشد.
خجسته‌پور تصريح کرد: ما بنا نيست در يک جشنواره مقطعي و کوتاه چنين شعاري را مطرح کرده و بعد آن‌را فراموش کنيم، خشت خشت مدارس ما مي‌تواند بناي بهشتي را براي آيندگان ما بسازد.
فرماندار شهرستان خرم‌آباد افزود: ما انتظار داريم اين جشنواره‌ها که به زيبايي اجرا مي‌شوند به فراموشي سپرده نشوند و هرساله يادآوري شود که همه ملت ايران و کسي مانند من که توان ساخت يک مدرسه را ندارم با اهداي يک خشت در ساختن مدرسه‌اي که بتواند بهشتي براي دانش‌آموز ما باشد سهيم باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن