تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواي گرم و مرطوب توام با مه رقيق در نوار ساحلي خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۵۸ب.ظ)
هواي گرم و مرطوب توام با مه رقيق در نوار ساحلي خوزستان موج-هواي گرم و مرطوب و نفس‌گير توام با مه رقيق، نوار ساحلي خوزستان را فرا گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرکل هواشناسي خوزستان در اين باره گفت: بر اساس تحليل نقشه‌هاي هواشناسي، هواي مناطق ساحلي خوزستان تحت تأثير سامانه حرارتي و جنوبي، تا چند روز آينده شرجي و رطوبت بالا و مه رقيق صبحگاهي خواهد بود.
کوروش بهادري افزود: با وجود هواي گرم و مرطوب، شرايط براي سفرهاي دريايي مناسب بوده و شناورهاي صيادي مي‌توانند طبق برنامه قبلي به دريا (خليج‌فارس) بروند.
وي گفت: هم اکنون ميزان رطوبت در آبادان 92 درصد، هنديجان، 84 درصد، خرمشهر 89 درصد و ماهشهر 83 درصد است که در اين موقع از سال در حد نرمال است.
مديرکل هواشناسي خوزستان با اشاره به اين که از شدت گرما کاسته شده است، افزود: در دو سه روز اخير ميزان دماي هوا در مناطق ساحلي 3 تا 5 درجه کاهش داشته است و دماي هيچ يک از مناطق ساحلي استان بالاتر از 47 درجه نبوده است.
بهادري از همه شناورهاي دريايي خواست همه اطلاعات هواشناسي و پيش‌بيني وضعيت آب‌وهوايي را سامانه هواشناسي خوزستان يا گوشي‌هاي همراه هوشمند دريافت کنند.
در سال جاري بيشتر مناطق ساحلي خوزستان با تغييرات متناوب آب‌وهوايي و گردوخاک رو به رو بودند که همين امر باعث اختلال در تردد شناورهاي دريايي در مناطق ساحلي و بندري استان شد.
در اين مدت بسياري از ساحل‌نشينان خوزستاني براي فرار از گرما به مناطق کوهستاني و خوش آب‌وهواي کشور سفر کردند.
استان خوزستان 500 کيلومتر خط ساحلي دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن