تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803159706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم رونمايي از سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني وزارت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۲ب.ظ)
برگزاري مراسم رونمايي از سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني وزارت نفت موج - مراسم رونمايي از سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني وزارت نفت (ساطع) با حضور کريم سلحشور، معاون توسعه سرمايه انساني و مديريت وزارت نفت، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اکبر عليزاده، رئيس پژوهش‌هاي منابع انساني وزارت نفت، هدف از طراحي و ايجاد اين سامانه را هدايت و نظارت بر پژوهش‌هاي علوم انساني و پرهيز از انجام تحقيقات تکراري دانست و اظهار کرد: اجرايي شدن ساطع، کاهش بروکراسي در راستاي برنامه تحول اداري و همچنين کاهش هزينه‌هاي غير مؤثر پژوهشي را به دنبال دارد که اثر قابل‌توجهي بر صرفه‌جويي اقتصادي خواهد داشت.
وي انباشت، توزيع و به کارگيري دانش علوم انساني را در سطح صنعت نفت از ديگر اهداف به کارگيري اين برنامه در معاونت توسعه سرمايه انساني عنوان کرد.
عليزاده در خصوص اقدام‌هاي انجام شده در راستاي طراحي و اجراي سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني صنعت نفت نيز گفت: بررسي، شناخت کامل از وضع موجود مديريت و رصد طرح‌ها و پروژه‌هاي حوزه علوم انساني صنعت نفت به منظور تعيين نيازمندي‌هاي سامانه، به همراه مطالعات تطبيقي سامانه‌هاي موجود طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت نفت، از جمله مهم‌ترين اقدام‌هاي صورت گرفته در طراحي اين سامانه است.
وي افزود: در همين راستا اقدام‌هاي ديگري نيز صورت گرفته که به طور خلاصه مي‌توان به تعيين شاخص‌هاي کليدي سامانه پژوهش‌هاي علوم انساني صنعت نفت، تدوين نقشه راهبردي، به منظور اجرا و پياده‌سازي، معماري سامانه بر مبناي شاخص‌هاي تعيين شده، تحليل و طراحي تفصيلي (طراحي فني، برنامه‌نويسي، تست نرم‌افزار)، پياده‌سازي و در نهايت پايش و بهبود (پشتيباني از سيستم و پايش و بهبود آن) اشاره کرد.
به گزارش معاونت توسعه سرمايه انساني و مديريت وزارت نفت رئيس پژوهش‌هاي منابع انساني وزارت نفت درباره روند پياده‌سازي اين سامانه با اشاره به اين که کاربران سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني صنعت نفت در دو فاز تعريف مي‌شوند، افزود: در فاز يکم، مجموعه واحدهاي توسعه منابع انساني صنعت نفت ازجمله ادارات پژوهش‌هاي منابع انساني، برنامه‌ريزي نيروي انساني، تأمين نيروي انساني، آموزش، روابط کار، مددکاري اجتماعي و... و در فاز دوم، همه واحدهاي مرتبط با علوم انساني در صنعت نفت نظير امور مالي، بازرگاني، اقتصادي و ... مي‌توانند از اين سامانه برخوردار شوند.
وي همچنين در خصوص شيوه استفاده از سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني صنعت نفت، گفت: در ابتداي استقرار اين سامانه، همه روسا و کارشناسان پژوهش‌هاي منابع انساني صنعت نفت در ستاد و چهار شرکت اصلي مي‌توانند از طريق فضاي مجازي به آدرس http://portal.nioc.ir/ از امکانات آن برخوردار شوند.
وي افزود: در آينده با هماهنگي‌هاي لازم اين دسترسي به ديگر واحدها نيز داده خواهد شد.
عليزاده همچنين در توضيح نحوه ورود به اين سامانه نيز گفت: دسترسي به اين سامانه از طريق آدرس مجازي گفته شده، مشابه استفاده از اطلاعات پرونده پرسنلي کارکنان است؛ در همين حال راهنماي استفاده از سامانه در صفحه اصلي درج شده که کاربران مي‌توانند به آن مراجعه کنند.
رئيس پژوهش‌هاي منابع انساني وزارت نفت، با بيان اين که ساختار سامانه طرح‌ها و برنامه‌هاي علوم انساني صنعت نفت در دو بخش اصلي تعريف شده است، گفت: اين دو بخش شامل صفحات اطلاعات پايه و گزارش‌ها است.
وي افزود: در صفحه اطلاعات پايه امکان تغذيه، جستجو و ارسال اطلاعات به فايل Excel وجود دارد؛ در صفحه «گزارش‌ها» نيز قابليت امکان تهيه گزارش به شکل‌هاي مختلف گنجانده شده است.
عليزاده تصريح کرد: انتظار مي‌رود با راه‌اندازي سامانه «ساطع»، مديريت بر تغذيه اطلاعات در دو فاز شامل تغذيه اطلاعات مربوط به پژوهش‌هاي حوزه منابع انساني سال ۹۴ و تغذيه اطلاعات مربوط به پژوهش‌هاي حوزه منابع انساني ۱۰ سال گذشته صورت بگيرد.
وي ادامه داد: بنا بر نقشه راه ترسيم شده، در مرحله بعدي تغذيه اطلاعات مربوط به پژوهش‌هاي حوزه علوم انساني و ارسال نظريات پيشنهادي جهت بهبود سامانه پس از تغذيه اطلاعات تعدادي از پروژه‌ها صورت خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن