تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821032285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش اقبالی پرسپولیس در مصاف با سایپا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خوش اقبالی پرسپولیس در مصاف با سایپا
اسماعیل بیگی، دفاع راست تیم فوتبال سایپا به دلیل مصدومیت دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را از دست داد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران در حالی روز چهارشنبه 25 مرداد از هفته ششم لیگ برتر مهمان پرسپولیس متحول شده در ورزشگاه آزادی است که با مصدومیت وحید اسماعیل‌بیگی مدافع راست اصلی این تیم، مجید جلالی برای جایگزینی با ابهام رو به رو است.


اسماعیل‌بیگی در تمام بازی‌های این فصل در ترکیب ثابت نارنجی پوشان به میدان رفته و بی‌شک غیبت وی، سایپا را در این دیدار با مشکلاتی همراه می‌کند.


البته سایپا به جز اسماعیل بیگی غایب دیگری برای جدال مقابل سرخ پوشان ندارد و بازیکنان مصدوم این تیم با رفع آسیب دیگری، آماده حضور در دیدار مقابل پرسپولیس هستند.


زمان نشست خبری مجید جلالی اعلام شد


نشست خبری مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس از ساعت 13 سه‌شنبه برگزار خواهد شد. قرار است پس از این نشست نیز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر شود.


آخرین تمرین نارنجی پوشان پیش از دیدار مقابل پرسپولیس از ساعت 16:20 سه‌شنبه در ورزشگاه سازه گستر برگزار خواهد شد و مجید جلالی آخرین تدابیر تاکتیکی خود را برای مصاف با شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این تمرین به اجرا می‌گذارد.


دیدار تدارکاتی سایپا در جام حذفی


مجید جلالی دیدار سایپا مقابل وشتانی آمل را محک مناسبی برای نارنجی پوشان دانسته و ضمن تمجید از سبک بازی این تیم که در لیگ استانی مازندران حضور دارد، از وشتانی به عنوان حریفی تدارکاتی برای جدال مقابل پرسپولیس نام برده است.


مهمانی سایپا در شهر امام رضا


سایپا پس از پیروزی 4-0 مقابل وشتانی آمل در مرحله یک شانزدهم نمایی جام حذفی و صعود به مرحله یک هشتم نمایی این رقابت‌ها و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده باید در مشهد به مصاف سیاه جامگان برود و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده جدال صبای قم و تراکتورسازی تبریز بازی می‌کند.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

سفر طاهری به مالزی
شمارش معکوس برای برکناری طاهری
دفاعیه‌ای برای علی دایی
تیم ملی نوجوانان 27 شهریور به مصاف لبنان می رود
اعلام محرومین لیگ برتر فوتبال ساحلی





۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن