تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815136491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بيني رشد واردات چين در سال آينده ميلادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰ب.ظ)
پيش بيني رشد واردات چين در سال آينده ميلادي موج - وزارت بازرگاني و صنعت کره جنوبي رشد 14.9 درصدي را براي واردات چين طي سال آينده ميلادي پيش بيني کرده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، وزارت بازرگاني و صنعت کره جنوبي رشد 14.9 درصدي را براي واردات چين در سال آينده ميلادي پيش بيني کرده است که نسبت به افزايش 22.1 درصدي سال 2010 کاهش چشمگيري را نشان مي دهد.
اين وزارت خانه کاهش 9.4 درصدي را براي شاخص مصرف و کاهش 15.3 درصدي را براي شاخص سرمايه گذاري در چين طي سال آينده ميلادي نسبت به کاهش 7.7 درصدي و 4.7 درصدي در مدت مشابه سال قبل از آن پيش بيني کرده است.
وزارت بازرگاني و صنعت کره جنوبي تصريح کرده است: کاهش واردات چين که در نتيجه کاهش تقاضاي داخلي و افت سرمايه گذاري رخ داده، يکي از مسائلي است که در آينده مي تواند براي اقتصاد کره جنوبي به عنوان اولين شريک تجاري چين مشکل زا باشد.
وزارت خانه هاي مرتبط با مسائل اقتصادي چين از جمله وزارت بازرگاني و صنعت و وزارت اقتصاد اين کشور، از لزوم هوشياري تجار و فعالان اقتصادي خصوصي و دولت اين کشور براي مواجهه با چالش هاي پيش روي اقتصاد اين کشور خبر داده اند.
وزارت بازرگاني و صنعت کره جنوبي اعلام کرد که رکود اقتصادي چين به علاوه احتمال افزايش نرخ بهره در آمريکا از جمله عوامل چالش زا در اقتصاد کره جنوبي به شمار مي روند و با اشاره به تلاش پکن براي جايگزين کردن کالاهاي ساخت داخل با کالاهاي وارداتي، به شرکت هاي اين کشور توصيه کرده است که به جاي محصولات واسطه اي به صادرات محصولات نهايي به چين متمرکز شوند.
اين وزارتخانه همچنين به تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادي کره جنوبي توصيه کرده است که ضمن يافتن بازارهاي جديد به سمت مسائلي مانند تحقيقات بازار و توجه به سلايق مصرف کنندگان در چين گام برداند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن