تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819066419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشنواره تابستاني شهر هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۳۵ق.ظ)
برگزاري جشنواره تابستاني شهر هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در برج ميلاد موج- برج ميلاد تهران همزمان با برگزاري جشنواره تابستاني شهر هنر با اجراي هنرهاي مفهومي در جهت حمايت و آشتي دادن مردم با طبيعت، حامي محيط زيست شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، جشنواره شهر هنر يادمان ملي ايرانيان از 18 شهريور کار خود را به مدت 10 روز آغاز کرده است و اين جشنواره شامل بخش‌هاي مختلف فرهنگي و هنري است.
يکي از بخش‌هاي جشنواره شهر هنر جشنواره هنرهاي مفهومي با شعار «آشتي مردم با طبيعت» است. در اين بخش 80 هنرمند حامي محيط زيست اقدام به حجم سازي و فضاسازي‌هاي مفهومي با موضوع طبيعت کرده‌اند.
به گفته عبدالرضا احمدي، دبير اجرايي اين طرح، در برج ميلاد تهران هدف از اين اقدام بازگرداندن دوباره زندگي به طبيعت است.
وي با بيان اين که تنها هنري که مي‌تواند حرف بزند، هنر مفهومي است، تصريح کرد: ما تلاش نداريم که آثار مرتبط با محيط زيست را در گالري‌ها نمايش دهيم؛ چراکه عموم مردم به اين فضاهاي هنري نمي‌روند و به همين دليل فضاي کاري ما در دل طبيعت و زير آسمان شهر است تا عموم مردم با اين هنرها آشنا شوند.
احمدي در توضيح بيشتر ساخت آثار مفهومي گفت: اين آثار از مواد دور ريختني همچون پلاستيک، چوب، آلومينيوم و... در شکل و شمايلي متفاوت ساخته‌شده است و اين اقدام يک حرکت اعتراضي نيز در جهت افزايش توليد زباله از سوي شهروندان است.
وي با اشاره به ساخت دودکش‌هاي آلومينيومي گفت: اين دودکش‌ها نماد دنياي صنعتي و زندگي در شهرها است. چوب نماد درخت و حيات و زندگي است که بايد براي داشتن زندگي سالم‌تر به اين موارد توجه و تلاش درجهت کاهش توليد زباله آغاز شود.
اين هنرمند با تأکيد بر اين که هنرمندان با ساخت اين هنرهاي مفهومي درصدد هستند که ذهن مخاطب را براي کشف مفاهيم جديد به‌منظور زندگي بهتر درگير کنند، گفت: برج ميلاد تهران نماد پايتخت است و اجراي چنين اقداماتي در يادمان ملي ايرانيان مي‌تواند در ذهن تک‌تک مخاطبان و بازديدکنندگان اثرگذاري بيشتري داشته باشد. اميدوارم اين اقدام برج ميلاد ادامه‌دار باشد تا بتوان با هنرهاي مفهومي را براي شهروندان عمومي‌سازي کنيم.
جشنواره تابستاني شهر هنر از 18 تا 27 شهريور از ساعت 18 تا 23 ميزبان عموم علاقه‌مندان در يادمان ملي ايرانيان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن