تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813077333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت مهارت هاي دانش آموزان در ورود به عرصه اجتماعي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
تقويت مهارت هاي دانش آموزان در ورود به عرصه اجتماعي ضروري است موج-رئيس سازمان مدارس غير دولتي، توسعه مشارکت‌هاي مردمي و خانواده گفت: علاوه بر تقويت شايستگي‌هاي علمي تقويت شايستگي‌هاي مهارتي دانش آموزان در ورود به عرصه اجتماعي و دانشگاه‌ها ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه گرد، رئيس سازمان مدارس غير دولتي، توسعه مشارکت‌هاي مردمي و خانواده، در جمع منتخبين اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي اظهار کرد: اميدواريم دانشگاه‌هاي ما به سمتي بروند که بر روي گزينش بهترين توجه نمايند يعني علاوه بر شايستگي‌هاي علمي به شايستگي‌هاي مهارتي دانش آموزان هم توجه ويژه داشته باشند که اين از برنامه‌هاي اولويت دار آموزش وپرورش است.
يکي از رويکردهاي وزارت آموزش و پرورش اين است که به بحث مشارکت بپردازد و تبلور اين مشارکت در تشکل‌هاي شما دانش آموزان مستعد، متفکر و هدف دار نمايان است که با برنامه، ايمان و اعتقاد قوي گام بر مي‌داريد.
وي تصريح کرد: يکي از استراتژي‌هاي اصلي وزارت آموزش وپرورش افزايش سطح کيفي مدارس است که ما اميدواريم بر مبناي سند تحول بنيادين خروجي مدارس مان را کيفي کنيم که اين امر ميسر نمي‌شود مگر اين که ارزشيابي‌هاي ما به سمت وسوي کيفي شدن برود وارزشيابي ها زماني کيفي مي‌شود که آزمون‌ها درست و سنجيده برگزار گردد.
ايشان ضمن تشريح نحوه شکل گيري مدارس غير دولتي از ابتدا تاکنون گفت: رويکرد اصلي مدارس غير دولتي در ابتدا تقويت بنيه علمي دانش آموزان بود و فقط به جنبه آموزش توجه داشت ولي در حال حاضر ما به اصلاح اين تفکر در نگرش به اين مدارس پرداختيم به طوري که علاوه بر ارتقاي سطح کيفي آموزش توجه به مسائل پرورشي نيز در دستور کار اصلي اين سازمان قرار دارد.
وي در پايان افزود: ما در راستاي توسعه عدالت آموزشي سال گذشته طرح بسته حمايتي را در استان ها در مدارس مناطق محروم و مرزي اجرا کرديم که توفيقاتي نيز در اين زمينه به دست آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن