تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806787948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي کليدهاي واحدهاي مجتمع مسکوني کوثر (س) به متقاضيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
مدير مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) خبر داد: اعطاي کليدهاي واحدهاي مجتمع مسکوني کوثر (س) به متقاضيان موج - قم - مدير مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) گفت: سطح توقعات جوانان امروز با جوانان دهه هاي گذشته فرق کرده و تفاوت هاي زيادي داد؛ توقعات اسلامي که امروز جوانان از مسوولان و متوليان امر دارند در سه زمينه ازدواج، اشتغال و فراهم آوردن مسکن است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي مجموعه مذهبي-فرهنگي مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) گفت: اين مجمع از سال 89 در چهار چوب قانون و هدفمند تصميم گرفت تا در راستاي رفع نياز اساسي جوانان که همانا تأمين مسکن است، گام هاي بسزايي بر دارد و فعاليت‌هاي خود را آغاز کند و در همين راستا احداث پروژه‌هاي مسکوني کوثر آغاز شده است.
وي گفت: با مشارکت و تعامل خوب مردم توانستيم پروژه‌هاي مسکوني کوثر يک و دو را در مجموع به تعداد ۶۵ واحد تا سال ۹۱ به اتمام برسانيم و به اعتمادي که مردم به اين مجموعه داشتند و دارند لبيک بگوييم؛ چراکه بر آن عقيده استوار بوده و هستيم که اقتصاد و فرهنگ در کنار يکديگر مي توانند مکمل هاي شايسته اي بر يکديگر باشند.
سيدمجيد رضوي با بيان اين که امروز شاهد تحويل کليدهاي مجموعه پروژه مسکوني کوثر ۳ هستيم، افزود: با توجه به درخواست اعضاي مجمع و همچنين استقبال مردم ولايتمدار و شهيد پرور استان قم و به برکت دهه فرخنده کرامت پروژه مسکوني کوثر ۵ نيز فعاليت خود را آغاز کرده و اميدواريم در مدت زمان مقرر بتوانيم آن را تکميل و در اختيار متقاضيان قرار دهيم.
وي گفت: احداث پروژه‌هاي مسکوني کوثر در استان‌هاي تهران، اصفهان و کاشان نيز دور از دسترس نخواهد بود که مقدمات آن نيز در حال فراهم آوردن است.
مدير عامل شرکت ستاره نفيس ايرانيان افزود: هدف ما در اختيار قرار دادن خانه‌هاي مسکوني با کيفيت و با قيمت تمام شده است و در اين زمينه به انجام کار اقتصادي نمي‌انديشيم و امروز هم خداوند متعال را شکرگذار هستيم که با عنايت حضرات معصومين (ع) توانسته ايم بر عهدي که با اعضاي خود بسته پايبند باشيم و در زمان مقرر با تمامي کم و کاستي هاي موجود واحدهاي مسکوني را تحويل دهيم.
مدير مجمع عاشقان حضرت محسن (ع) گفت: اين مجمع از ۵ سال گذشته با راه اندازي صندوق ذخيره و اعتبار درون تشکيلاتي و با در اختيار گذاشتن جوان کارت نيز توانسته است به اعضايي که با مشکلات مالي مواجه هستند در حد توان وام‌ها و تسهيلات قرض الحسنه پرداخت کند.
وي با بيان اين که در دورن هيئت‌ها و مجموعه هاي فرهنگي و مذهبي نيز مي‌توان کارهاي تشکيلاتي منسجمي انجام داد، افزود: خوشحاليم که براي اولين بار توانستيم بنيانگذار مناسکي همچون همايش تجليل از پيرغلامان، جوان غلامان و نوغلامان حسيني (ع) براي چندين سال متوالي و منسجم برگزار کنيم و جشنواره فرهنگي، ورزشي هه کرامت و... باشيم
رضوي همچنين از مسوولان و متوليان امر درخواست کرد تا مجموعه‌هايي را که براي جوانان قدم‌هايي در زمينه ساخت مسکن، اشتغال و ازدواج برمي‌دارند مساعدت نمايند و موانع و مشکلات را از سر راه آن‌ها برداشته و تسهيلات بيشتري در اختيار آنان قرار دهند تا اين مجموعه ها نيز فارغ از مشکلات بتوانند خدمات شايسته اي را به جوانان ارائه نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن