تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813173606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه جای پایش را در سوریه محکم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روسیه جای پایش را در سوریه محکم کرد


وزیر امور خارجه روسیه از ادامه ارسال سلاح و تجهیزات ضروری برای ارتش سوریه به منظور مبارزه با تروریسم خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سرگئی لاوروف در نشست خبری مشترک با همتای مغولی خود در مسکو گفت: ارتش سوریه کارآمدترین نیروی زمینی برای مبارزه میدانی با گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش است و ما به ارسال سلاح و تجهیزات برای آن ادامه خواهیم داد.
لاوروف افزود: مسکو از ائتلاف بین المللی جنگ با داعش می خواهد تا همکاری با دمشق و ارتش سوریه را در این زمینه آغاز کنند. ماموریت کارشناسان روسی در سوریه برای آموزش نیروهای سوری به منظور بکار گیری تجهیزات روسی و تعمیر و نگهداری این تجهیزات است. این کمک های نظامی برای تضمین قدرت دفاعی دولت سوریه برای مقابله با خطر تروریسم است.
وی خاطر نشان کرد: تلاش ها برای سرنگونی بعضی نظام ها در خاورمیانه به داعش اجازه داد تا به خطر بزرگی تبدیل شود و همه را تهدید کند. حمایت روسیه از نظام بشار اسد نیست، بلکه از حکومت سوریه در جنگ علیه داعش است.
وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما مانورهای دریایی را در دریای مدیترانه به صورت دوره ای برگزار می کنیم که بر کسی پوشیده نیست.
وی خاطر نشان کرد: ائتلاف آمریکا بدون مشارکت سازمان ملل و بدون هماهنگی با سوریه تشکیل شد.   همه طرف ها از جمله دولت سوریه باید در مبارزه با تروریسم مشارکت کنند تا این مبارزه کارآمد باشد.   مقابله با تروریسم فقط با حملات هوایی امکان پذیر نیست و باید نیروی زمینی هم در آن مشارکت کند که در این مورد ارتش سوریه نقش موثری دارد.   مسکو برای گفتگوی مجدد با واشنگتن درباره حل بحران سوریه آمادگی دارد. روسیه برای هماهنگی بین ارتش های روسیه و آمریکا به منظور جلوگیری از بروز حوادث تصادفی در سوریه آمادگی دارد.
لاوروف افزود: شکست دادن داعش فقط با حملات هوایی غیرممکن است و باید با نیروی زمینی همکاری کرد. اما کارآمدترین و قدرتمندترین نیرو برای مقابله با داعش ارتش سوریه است.   هماهنگی با ارتش سوریه همچنین مانع از وقوع حوادث غیرمترقبه بین ارتش این کشور و نیروهای ائتلاف خواهد شد. روسیه از همان ابتدا بر لزوم مقابله دسته جمعی با تروریسم و تکیه کردن به قوانین بین المللی در این مورد تاکید کرد.
سرگئی لاوروف گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی به تدریج درک می کنند موضع ائتلاف در برابر همکاری با دمشق مضر است. به اعتقاد من اولویت ها در مبارزه با تروریسم باید مشخص شود.   اگر اولویت مبارزه با تروریسم است باید دیگر مسایل مانند تغییر نظام سوریه در شرایط کنونی کنار گذاشته شود. ما از مبارزه دولت سوریه با داعش حمایت می کنیم و این گروه هیچ ارتباطی به اسلام ندارد و ما باید از تشکیل دولت مورد نظر این گروه جلوگیری کنیم.


جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن