تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد قربانيان تيانجين به 164 تن رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴ب.ظ)
تعداد قربانيان تيانجين به 164 تن رسيد موج - آمارها از افزايش شمار قربانيان تيانجين تا امروز (پنجشنبه/ 19 شهريور)، خبر مي دهند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، منابع خبري از چين شمار کشته شدگان انفجار تيانجين چين را تا امروز، 164 نفر اعلام کرده اند.
در ميان کشته شدگان 98 آتش نشان، 11 مامور پليس و 55 نفر شهروند عادي وجود دارند و اخبار از بستري بودن صدها نفر در بيمارستاهان خبر مي دهند.
دو انفجار در يک انبار ذخيره سازي مواد شيميايي در بندر تيانجين در شمال چين حوالي نيمه شب چهارشنبه (12 اوت/ 21 مرداد)، اتفاق افتاد.
مطالعات زيست محيطي نيز از وجود بيش از حد آلاينده ها در هواي اطراف اين انفجار و وجود سيانيد بيش از حد مجاز در آب و حتي وجود سيانور در آب اين منطقه خبر داده اند.
گفتني است؛ مقامات اين انبار از جمله رئيس، معاون و مدير کل اين انبار بازداشت شده اند و علت انفجار نيز در حال بررسي است.
پس از انفجارهاي مهيب نيمه هاي شب چهارشنبه (21 مرداد) که بعضا انفجارهاي کوچکي را در روز پنجشنبه هم به دنبال داشت، تمامي فعاليت هاي اين بندر مختل و بسياري از فعاليت هاي تجاري اعم از جابجايي کالا از طريق کشتي، قطار و ديگر وسايل نقليه متوقف شد.
تيانجين با 15 ميليون نفر جمعيت يکي از مهمترين بنادر صنعتي چين محسوب مي شود که با جذب بسياري از سرمايه گذاران داخلي و خارجي، به يکي از قطب هاي مهم اقتصادي براي اين کشور تبديل شده است.
ظرفيت جذب و ترخيص کالا در بندر تيانجين در سال بيش از 550 ميليون تن اعلام شده که کالاهاي فراواني از سنگ آهن گرفته تا نفت و خودرو را شامل مي شود.
تيانجين به دليل مسير دريايي آسان يکي از بهترين مسيرها و بنادر براي رسيدن به مناطق شمالي و شمال غرب چين و ساير نقاط دنياست، اما؛ بروز اين حادثه هولناک، سبب شد شرايط اين شهر دگرگون شود و تقريبا تمامي فعاليت هاي اقتصادي آن به حالت تعليق در آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن