تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820652651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي نهضت نگهداري مناسب مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸ق.ظ)
راه اندازي نهضت نگهداري مناسب مدارس موج - استاندار قزوين گفت: نگهداري از مدارس و فضاهاي آموزشي که با ميلياردها تومان هزينه توسط دولت و خيرين ساخته شده مناسب نيست و با راه اندازي نهضتي جدي بايد از اين سرمايه‌ها صيانت کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي روزبه در چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان که به مناسبت آغاز سال تحصيلي در استانداري برگزار شد، اظهارکرد: براي داشتن برنامه‌هاي تاثيرگذار بايد از افراد خوش فکر و صاحب ايده بتوانيم به‌ خوبي استفاده کنيم تا به اهداف بلندمدت خود دست يابيم.
وي افزود: رسانه ملي ظرفيت بسيار خوبي دارد که از آن غفلت کرده‌ايم زيرا در سال‌هاي گذشته حتي استفاده از يک برنامه راديويي چند دقيقه اي براي ما راضي کننده بود اما امروز که مرکز مستقل صدا وسيما داريم و مي‌توانيم روزانه ۲۰ ساعت برنامه محلي داشته باشيم به‌خوبي از اين فرصت استفاده نمي‌کنيم.
استاندار قزوين تصريح کرد: تحول در آموزش و پرورش و تربيت اصولي فرزندان کشور به برنامه ريزي‌هاي خلاقانه، مبتکرانه و ايده‌هاي نو نيازمند است و مسوولان امر لازم است از همه افراد صاحب نظر در اين بخش استفاده کنند.
وي افزود: در شرايطي که با همه اعتبارات دولتي و کمک خيرين و هزينه شدن ميلياردها تومان مدرسه مي‌سازيم تا دانش آموزان در آن تحصيل کنند متاسفانه نحوه نگهداري از اين سرمايه‌ها مناسب نيست و خود دانش آموزان هم در اين زمينه فعال عمل نمي‌کنند.
روزبه اظهارکرد: هنوز دانش آموزان ما با نحوه نگهداري کلاس، ميز و صندلي و آداب تميز نگه‌داشتن مدارس خود و آداب و معاشرت و اين که چگونه زباله را در سطل بيندازند، سرويس‌هاي بهداشتي خود را تميز نگهداري واستفاده کنند آشنا نيستند و اين ضعف نشان مي‌دهد کار زيادي در تربيت و مهارت آموزي داريم که بايد انجام شود.
وي بيان کرد: براي آموزش دانش آموزان نيازمند کمک رسانه‌ها بويژه صدا وسيما هستيم اما در برنامه‌ها بايد از ايده‌هاي نو و خلاقانه استفاده شود.
استاندار گفت: تدوين برنامه‌هاي آموزشي در راستاي کاهش معضلات اجتماعي از قبيل پيشگيري از اعتياد بايستي در مدارس جدي گرفته شود و در کنار آن تلاش براي آشنا کردن دانش آموزان با توانمندي‌ها، مشاهير و آثار تاريخي استان ضروري است تا اطلاعات دست اندرکاران آموزشي و پرورشي از توانمندي‌هاي استان بالا رود و به دانش آموزان در مقاطع مختلف منتقل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن