تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار کارشناسان شرکت نفت خزر با مديران شرکت نفت آذربايجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۴ق.ظ)
ديدار کارشناسان شرکت نفت خزر با مديران شرکت نفت آذربايجان موج - کارشناسان ادارات زمين‌شناسي، ژئوفيزيک، حفاري و مهندسي نفت شرکت نفت خزر با مديران و کارشناسان شرکت نفت آذربايجان (سوکار) ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، يوسف اعتمادي، مدير اکتشاف اين شرکت، در اين نشست گفت: ضمن بررسي مسائل اجرايي مربوط به فعاليت‌هاي اکتشافي و توسعه ميدان‌هاي نفت و گاز در درياي خزر و بخش خشکي، چشم‌انداز همکاري‌هاي نفتي ميان ايران و آذربايجان با توجه به حضور فعال هر دو کشور در درياي خزر مورد تبادل‌نظر قرار گرفت.
وي استفاده مشترک از نرم‌افزارهاي پيشرفته رايج در صنعت نفت و گاز، انجام مطالعات مشترک داده‌هاي لرزه‌اي منطقه‌اي را از فرصت‌هاي پيش رو جهت همکاري متخصصان صنعت نفت و گاز ايران و جمهوري آذربايجان عنوان کرد.
در اين ديدار علاوه بر طرح و بررسي مسائل تخصصي در حوزه‌هاي زمين‌شناسي، حفاري و ژئوفيزيک، راه‌هاي گسترش همکاري‌هاي نفتي ميان دو کشور نيز مورد بررسي قرار گرفت.
همچنين در اين نشست خوشبخت يوسف زاده، معاون اول شرکت سوکار آذربايجان، با ابراز خرسندي از حضور متخصصان شرکت نفت خزر در آذربايجان افزود: ظرفيت‌هاي زيادي براي گسترش همکاري جمهوري آذربايجان و ايران در بخش انرژي وجود دارد که مي‌تواند به توسعه اقتصادي دو کشور کمک شاياني کند.
وي با اشاره به اين‌که فرصت مناسب براي همکاري در حوزه اکتشاف و توسعه ميادين نفت و گاز ايجاد شده و بايد از اين فرصت به نحو مطلوب استفاده شود، بر ضرورت و اهميت تداوم مذاکرات دو کشور در اين زمينه تأکيد کرد.
در حاشيه اين نشست تخصصي، کارشناسان شرکت نفت خزر از موسسه زمين‌شناسي، ژئوفيزيک و واحد توليدي «آذنفت» شرکت سوکار بازديد کردند.
شايان ذکر است؛ در مرداد پارسال نيز گروهي از متخصصان شرکت سوکار به سرپرستي خوشبخت يوسف زاده در نشست تخصصي که با حضور کارشناسان ادارات زيرمجموعه مديريت اکتشاف شرکت نفت خزر برگزار شد با توانمندي‌ها و دستاوردهاي کسب شده در آب‌هاي عميق درياي خزر توسط شرکت نفت خزر آشنا شدند.
روحاني رئيس‌جمهوري، در نشست با خبرنگاران داخلي و بين‌المللي در پاسخ به سوال خبرنگار جمهوري آذربايجان در خصوص همکاري‌هاي ايران با کشورهاي همسايه خزر درياي خزر گفت: ايران و آذربايجان در زمينه‌هاي اقتصادي و انجام فعاليت‌هاي مشترک در درياي خزر مي‌توانند همکاري‌هاي فراواني داشته باشند.
وي همچنين از انجام مذاکرات ميان دو کشور و احتمال کار مشترک در يک منطقه نفتي در درياي خزر خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن