تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803318206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي ۴شرکت بزرگ اروپايي و آمريکايي براي از سرگيري واردات نفت خام ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱ب.ظ)
آمادگي ۴شرکت بزرگ اروپايي و آمريکايي براي از سرگيري واردات نفت خام ايران موج- ۴ شرکت بزرگ اروپايي و آمريکايي شامل توتال فرانسه، برتيش پتروليوم، شل انگليس و شورون آمريکا آماده از سرگيري واردات نفت خام و ميعانات گازي از ايران در دوران پساتحريم مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، ايران قصد دارد با لغو تحريم‌ها دست يک ميليون بشکه نفت خام بيشتري به بازار جهاني عرضه کند به طوري که حجم صادرات نفت خام و ميعانات گازي ايران از يک ميليون و ۳۶۰ هزار بشکه فعلي به حدود دو ميليون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزايش مي‌يابد.
بر اين اساس مذاکراتي با مقامات ۴ شرکت بزرگ نفتي اروپايي و آمريکايي به منظور از سرگيري واردات نفت خام و ميعانات گازي از ايران در دوران پساتحريم به صورت مستقيم انجام شده است.
در شرايط فعلي ۴ شرکت توتال فرانسه، برتيش پتروليوم، شل انگليس و شورون آمريکا در آفريقاي جنوبي سهامداران بزرگ چندين پالايشگاه بزرگ نفتي هستند که در جريان مذاکرات هفته گذشته بين مقامات نفتي ايران و آفريقاي جنوبي، اقدامات اوليه به منظور از سرگيري فروش نفت ايران به پالايشگاه‌ها در تهران صورت گرفته است.
«تمبيسيله ماژولا» معاون وزير انرژي آفريقاي جنوبي درباره برنامه آفريقاي جنوبي براي افزايش خريد نفت خام از ايران پس از لغو تحريم‌ها گفته است: بخش عمده پالايشگاه‌هاي نفت آفريقاي جنوبي توسط شرکت‌هاي نفتي خارجي همچون شرکت انگليسي-هلندي شل، بي.پي انگليس، توتال فرانسه، شورون آمريکا اداره مي‌شود بنابراين آن‌ها خريدار نفت مورد نياز پالايشگاه‌ها هستند.
اين مقام دولت آفريقاي جنوبي از آغاز مذاکرات با مقامات اروپايي و آمريکايي اين پالايشگاه‌هاي نفت به منظور از سرگيري خريد نفت ايران در دوران پساتحريم خبر داده است.
همزمان با آغاز اين مذاکرات، مقامات شرکت بزرگ نفتي شورون آمريکا به از سرگيري واردات نفت خام و مشارکت احتمالي در طرح‌هاي نفتي ايران در دوران پساتحريم واکنش نشان دادند.
«اريکا کانر» مشاور امور خارجي گاز و مياندستي شرکت شورون آمريکا اعلام کرده است: شورون در حال بررسي ابعاد مختلف توافق هسته‌اي ايران است تا ببينيد چطور مي‌تواند از لابه‌لاي مفاد آن راهکاري براي ايجاد همکاري با ايران به دست آورد.
اين در حالي است که پيش‌تر در جريان سفر وزراي امور خارجه انگليس و فرانسه به تهران، مديران وزارت نفت و شرکت ملي نفت ايران با مسوولان و نمايندگان شرکت‌هاي شل و توتال ديدار و گفتگو کرده بودند.
در همين حال، سيد محسن قمصري مدير امور بين‌الملل شرکت ملي نفت ايران پيش از اين تاکيد کرده بود: صادرات روزانه دست‌کم ۴۰۰ هزار بشکه نفت به شرکت‌هاي اروپايي در دوران پسا تحريم در دستور کار قرار دارد.
وي با اشاره به اضافه شدن بازارهاي نفت اروپايي و آفريقايي به جمع مشتريان نفت ايران، تاکيد کرده بود: پيش‌بيني مي‌کنم حداقل ۵۰ درصد سهم قبلي نفت خود را از بازار اروپا جذب کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن