تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخت انقلاب بدون توجه به آموزش وپرورش سرسبز نخواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
رئيس کتاب خانه ملي ايران : درخت انقلاب بدون توجه به آموزش وپرورش سرسبز نخواهد ماند موج-رئيس کتاب خانه ملي ايران گفت:هويت فرهنگي جامعه بدون توجه به آموزش وپرورش بي معني است و بايد در آموزش وپرورش سه مقوله «آموزش»، «سرمايه اجتماعي» و «سرمايه فرهنگي» به صورت متوازن رشد داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج،پيش از ظهر امروز صالحي اميري در همايش تحول بنيادين نظام تعليم و تربيت در دولت تدبير و اميدکه درتالار انديشه مرکز همايش‌هاي حوزه هنري برگزار شد، اظهارکرد: دولت تلاش مي‌کند تا بتواند خادم خوبي براي نظام تعليم و تربيت باشد.
وي با بيان اينکه نيازمند تغيير نگاه از «آموزش» به ساخت سرمايه اجتماعي و فرهنگي است، تصريح کرد: آموزش وپرورش با مشارکت جويي از نهادها و دستگاه‌هاي مخلتف بايد به توليد و بازتوليد سرمايه‌هاي اجتماعي و فرهنگي بپردازد تا بتواند رضايت مندي بيشتري را درجامعه ايجاد کند.
صالحي اميري ادامه داد: وظيفه آموزش وپرورش تربيت انسان‌هاي با فضليت و با اخلاق است که اين موضوع اگر چه در تئوري ساده است ولي در مقام عمل کار دشواري خواهد بود و کانون تحول اين فرايند فقط در مدرسه شکل مي‌گيرد.
مشاور رئيس جمهور، وزارت آموزش وپرورش را يک فراوزارتخانه توصيف کرد و افزود: فرايند آموزش در کنار ساخت و بازتوليد سرمايه‌هاي اجتماعي و فرهنگي شرايطي را نياز دارد که از عهده يک وزارت خانه بر نمي‌آيد و بايد از عنوان «نهاد «به دليل گستردگي‌اش درتأثيرگذاري بر خانواده‌ها و نهادهاي مختلف سياسي و اجتماعي استفاده کرد.
وي خاطرنشان کرد: دولت يازدهم در مدت 2 سال فعاليت خود انسجام و آرامش سياسي را در جامعه فراهم کرده است تا از اين رهگذرارکان مختلف کشور بتوانند در پرتوي انسجام وحدت ملي و اقدامات دولت اعتدال گرا به توسعه همه جانبه برسند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن