تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803812574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکات کوپر: مردم سینما نمی‌روند که واقعیت‌ها را ببینند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
اسکات کوپر: مردم سینما نمی‌روند که واقعیت‌ها را ببینند

اسکات کوپر


شناسهٔ خبر: 2908351 - سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
هنر > سینمای جهان

اسکات کوپر که در جشنواره فیلم تلوراید حضور یافته است از فیلمسازانی که در برابر حقیقت خود را آزاد می بینند، دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، اسکات کوپر کارگردان در جشنواره تلوراید با دفاع از نسبی بودن بیان حقیقت در سینما برای مخاطبان گفت: مردم سینما نمی‌روند که با مسایل واقعی روبه رو شوند.این کارگردان که فیلم‌هایی چون «قلب دیوانه» و «خارج از کوره» را در کارنامه‌اش دارد در کنار جوئل ادگرتون بازیگر و کارگردان‌هایی چون خاویر جیانولی و نیکلاس سدا در میزگردی درباره چگونگی نمایش حقیقت از زندگی واقعی روی پرده سینما صحبت کرد.وی گفت: ممکن است من اشتباه کنم، اما مطمئن نیستم که سینماروها بیایند تا یک داستان واقعی را ببینند. فکر می‌کنم آنها می‌خواهند حقیقت روانشناختی، انسانیت و احساسات عمیق را ببینند.کوپر که با تریلر جدیدش «عشای ربانی سیاه» با بازی جانی دپ حسابی با اقبال روبه رو شده در این فیلم داستان ویتی بولگر یک خلافکار غیرمشهور بوستونی را روی پرده برده است. او ادعا کرد هنگام ساخت فیلم از بیان حقیقت گریزان بوده است.  وی گفت: ما در برابر برخی از فصل‌های تاریخی که می‌توانست روایت‌مان را بهتر کند آزادی عمل به خرج دادیم، اما آنچه من می‌خواستم به دست آورم حس این مردان و زخم عاطفی که آنها به شهر زدند بود. من احساس مسئولیت می کردم که حق داستان را ادا کنم.او در این باره نیز صحبت کرد که آرزویش این بود تا به تصویر کشیدن خشونت را بدون تمایلی به شخصیت خود بولگر که جانی دپ نقشش را بازی کرده است، بیان کند. وی گفت: آنچه در خط مقدم ذهن من جای گرفته بود، تصویر قربانیان و خانواده‌هایشان بود.در این نشست جوئل ادگرتون نیز حضور داشت که در فیلم در نقش مامور اف‌بی‌آی ظاهر شده است. او درباره نقشی که ایفا کرده است، گفت: شبیه شکار استخوان‌های یک دایناسور است. انگار یک مقدار معینی از آنها را به دست آورده‌ای و بعد احساس می‌کنی باید آن را با چیزی پر کنی و شکل دهی تا با آن به قصه برسی. اگر مسئولیت زیاده از حد برای به تصویر کشیدن دقیق شخصیت داشته باشی، آن وقت کار شبیه یک ماموریت احمقانه از آب درمی‌آید.ادگرتون که برای بازی، نویسندگی و کارگردانی تریلر «هدیه» با تحسین زیادی روبه رو شده است درباره بازی هلن میرن در نقش ملکه که اسکار را برایش به ارمغان آورد هم صحبت کرد و از آن به عنوان یک نمونه مهم نمایشی یاد کرد.وی گفت: در آن نمایش او تقریبا یک ملکه جدید بود و البته یک نوع خوبش هم بود. بازیگر بودن و گفتن داستان یک شخصیت واقعی به این معنی است که جنبه‌هایی از شخصی را بیان کنی که هرگز به آن دسترسی نداشتی. برای مثال، ملکه یک شخصیت خیلی مردمی است و شما نمی‌دانید او در جاهای خصوصی چه جور رفتار می کند.ادگرتون درباره اهمیت فیلمنامه هم حرف زد و این که چقدر خطرناک می‌شود اگر زندگی در فیلمنامه به چالش کشیده نشود. وی در این باره گفت: اگر سر کار بروی بدون این که بنیان کار را داشته باشی، وحشتناک است. این تفکر که در هالیوود اغلب شروع به تولید و فیلمبرداری می‌کنند بدون این که فیلمنامه نوشته شده باشد، ترسناک است. اگر سعی می‌کنیم یک قصه واقعی را بیان کنیم نیاز به فیلمنامه‌ای داریم که باید بر مبنای سرنخ‌ها شکل گرفته باشد.فیلم «عشای ربانی سیاه» با نمایش در جشنواره فیلم تلوراید به عنوان یکی از مدعیان اسکار مطرح شده است. 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن