تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819292940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجوم كانادايي‌ها به آخرين سانس نمايش «محمد رسول‌الله(ص)»


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هجوم كانادايي‌ها به آخرين سانس نمايش «محمد رسول‌الله(ص)»
صف‌هاي طولاني براي تماشاي فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» مجيد مجيدي تا آخرين دقايق جشنواره مونترال كانادا تمامي ندارد...


صف‌هاي طولاني براي تماشاي فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» مجيد مجيدي تا آخرين دقايق جشنواره مونترال كانادا تمامي ندارد؛ چنانكه در اتفاقي جالب و كم‌سابقه، يك سانس ديگر هم به مجموع سانس‌هاي اضافه فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» در اين جشنواره افزوده شده است. جشنواره مونترال كانادا امروز به پايان مي‌رسد و فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» در قالب اين جشنواره براي آخرين بار به نمايش در مي‌آيد.
اين در حالي است كه در كنار بسياري از رسانه‌هاي داخلي كشورمان رسانه‌هاي خارجي همچون سايت «ايندي واير» اين فيلم را شايسته نمايندگي ايران در آكادمي اسكار معرفي كرده‌اند. شدت استقبال مردمي از آخرين ساخته مجيدي كماكان با افزايش رو‌به‌رو است. يك هفته پيش اين ميزان استقبال باعث افزوده شدن سانس‌هاي اضافه براي نمايش اين فيلم شد؛ اين استقبال بي‌سابقه در شرايطي جالب توجه است كه اكثر جمعيت شهر مونترال كانادا لائيك هستند ولي اين‌چنين شيفته فيلمي شده‌اند كه تصوير صحيح از پيامبر اسلام را به نمايش مي‌گذارد. حالا با ادامه اين ميزان استقبال ظاهراً يك سانس ديگر هم به فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» افزوده شده و اين در حالي است كه جشنواره مونترال كانادا فردا قرار است به كار خود خاتمه دهد. فيلم مجيدي در اين روز در سينما امپريال مونترال به نمايش در مي‌آيد ضمن آنكه فردا اسامي آثار برگزيده اين جشنواره نيز اعلام خواهد شد.
فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» مجيدي اكران جهاني خود را از جشنواره مونترال كانادا آغاز كرده است. پيش از اين مديران جشنواره برلين از پذيرفتن اين اثر تحسين شده سر باز زده بودند آن هم بنا به دلايل سياسي و در حالي كه فيلم دم‌دستي «تاكسي» اثر جعفر پناهي را در اين جشنواره پذيرفتند و به آن جايزه دادند.
در مقابل اين تزوير سياسي اما نقدهاي مثبت و تحسين منتقدان خارجي در تحليل فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» تا به آنجا بوده كه سايت‌هاي داخلي در كنار سايت‌هاي تحليلي خارجي اين اثر را شايسته حضور در بخش فيلم‌هاي غيرانگليسي زبان اسكار و نمايندگي ايران در اين بخش قلمداد كرده‌اند. اسكار به بزرگ‌ترين و معتبرترين جشنواره سينمايي جهان شهرت دارد و سايت خبري ايندي واير در يك گمانه‌زني از فيلم «محمد رسول‌الله(ص)» به عنوان نماينده شايسته ايران براي حضور در بخش فيلم‌هاي خارجي زبان اين جشنواره در سال 2016 ميلادي نام برده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن