تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 56 کانون های آگهی و تبلیغاتی در بابل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، عیسی محمدی فیروزجایی عصر امروز در نشست هم اندیشی یک روزه مدیران کانون های آگهی تبلیغات شهرستان بابل اظهار کرد: این نشست برای همکاری و تعامل مستمر و بین بخشی با اداره ارشاد در راستای اجرای قوانین، مقررات و رفع موانع های موجود برگزار شد.
وی افزود: 56 کانون تبلیغاتی در شهرهای بابل، امیرکلا، زرگر شهر، گتاب و بابلکنار در حال فعالیت هستند که تعداد 130 بیلبورد تبلیغاتی، پنج تلویزیون شهری با 80 استندهای تبلیغاتی در سطح شهرستان در حال ارائه خدمات بهینه به همشهریان هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل به نقش تبلیغات و اهمیت وجودی کانون های آگهی و تبلیغاتی اشاره کرد و تصریح کرد: باید تعامل دوسویه ایجاد شود تا موانع شناسایی و قوانین و مقررات تبلیغات محیطی لحاظ شود.
محمدی با تاکید بر اینکه باید عملکرد و فعالیت کانون ها به مردم شناسانده شود، گفت: اداره ارشاد بابل آمادگی دارد تا فضای مناسب را برای برپایی نمایشگاه های تخصصی در اختیار این کانون ها قرار دهد.
به گزارش فارس، در این نشست همچنین مدیران کانون های آگهی تبلیغات عدم هماهنگی بین مدیران ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
فعالیت 56 کانون های آگهی و تبلیغاتی در بابل






یکشنبه ، ۱۵شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن