تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار و300 شهروند قرچکي تحت پوشش خدمات سواد آموزي قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۵ق.ظ)
هزار و300 شهروند قرچکي تحت پوشش خدمات سواد آموزي قرار گرفتند موج-مدير آموزش و پرورش قرچک در نشست کارگروه بهبود کيفيت سوادآموزي گفت: بر اساس حجم ابلاغي به سواد آموزي آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سال جاري بيش 1300 نفر در سه مرحله دوره سوادآموزي، تحکيم سواد ودوره انتقال تحت پوشش خدمات سوادآموزي قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاري موج،مدير آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ابتداي اين نشست با اشاره به مهم‌ترين وظايف اعضاي کارگروه بهبود کيفيت افزود: توانمند سازي نيروي انساني، تدوين برنامه سالانه گروه شهرستان با توجه به خط مشي‌هاي مصوب، توسعه فعاليت‌هاي تبليغي، بازديد از کلاس‌هاي سوادآموزي با محوريت کيفيت بخشي، برگزاري نشست‌هاي توجيهي و آموزشي اعضاي گروه بهبود کيفيت و مستند سازي فعاليت‌ها از جمله وظايف اعضاء بهبود کيفيت شهرستان است که به صورت مستمر مورد توجه و پايش قرار مي‌گيرد.
مهدي نيکبخت با بيان اينکه موضوع سوادآموزي موضوع فردي، شخصي و تکليف يک اداره يا ارگان خاص نيست؛ اظهار کرد: سوادآموزي اولويت نظام است و همه بايد به اندازه توان خود در اين زمينه تلاش کنند.
وي با اشاره به اين جمله از امام (ره) درباره اهميت سوادآموزي با عنوان «سوادآموزي بر پوشاک و مسکن اولويت دارد»، افزود: سوادآموزي تکليفي شرعي و در راستاي عمل به دستورات الهي است.
مدير آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه به رابطه سواد و توسعه در هر کشور اشاره کرد و گفت: سواد با کاهش فقر، پيشرفت بهداشت و سلامت، کاهش جرم ارتباط معناداري دارد.
نيکبخت تصريح کرد: کشورهايي که در زمينه‌هاي مختلف از جمله حوزه اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي به توفيقاتي رسيده‌اند؛ ناشي از توجه ويژه به حوزه سوادآموزي و مبارزه با بي‌سوادي بوده است. وي ادامه داد: نهضت سوادآموزي به عنوان بازوي آموزش و پرورش در گسترش سوادآموزي در ميان افراد بي سواد نقش پررنگ و برجسته اي را ايفا کرده است.
وي اضافه کرد: بر اساس آمارهاي به دست آمده ميزان سواد اولياي دانش آموزان در حضور و مشارکت آنان در فعاليت‌هاي مدرسه و آموزشي نقش به سزايي داشته است به همين خاطر سوادآموزي اوليا در سال تحصيلي جديد در دستور کار قرار دارد.
مدير آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پايان تاکيد کرد: ريشه‌کن کردن بي‌سوادي و تلاش در راستاي توسعه سوادآموزي با توجه به تأثيرات آن در توسعه اجتماعي از اولويت‌هاي مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي است و به صورت ويژه از آغاز پيروزي انقلاب تاکنون دنبال شده است.
نيکبخت در خاتمه تصريح کرد: بر اساس حجم ابلاغي به سواد آموزي آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سال جاري بيش 1300 نفر در سه مرحله دوره سوادآموزي، تحکيم سواد و دوره انتقال تحت پوشش خدمات سوادآموزي قرار گرفتند.
کارگروه بهبود کيفيت سوادآموزي شهرستان قرچک با حضور مهدي نيکبخت مدير آموزش و پرورش و ديگر اعضا برگزار در محل اين اداره برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن