تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آسمان من» از شبکه ۳ سيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳ب.ظ)
به زودي؛ «آسمان من» از شبکه ۳ سيما موج-سريال پليسي «آسمان من» به کارگرداني محمدرضا آهنج و با مضمون امنيت پرواز، به‌زودي از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مجموعه تلويزيوني «آسمان من» که هومان فاضل، نگارش فيلم‌نامه آن را بر عهده داشته است، در 29 قسمت 50 دقيقه‌اي داستان تلاش‌هاي پرفراز و نشيب اشخاصي بي ادعاست که با قبول خطرات و به خطر انداختن جان خود سفري ايمن را براي مسافران هواپيما فراهم مي‌کنند.
محمدرضا آهنج علاوه بر کارگرداني و سرپرستي گروه نگارش، تهيه کنندگي سريال را نيز به همراه يوسف خزايي بر عهده داشته است.
بازيگراني چون حامد بهداد، امين حيايي، دانيال حکيمي، حسن پورشيرازي، آتيلا پسياني، حميد عطايي، امين حيايي، امير آقايي، حامد بهداد، پژمان بازغي، سروش صحت، رحيم نوروزي، انوش معظمي، عمار تفتي، افشين زي نوري، ويدا جوان، سودابه بيضايي، الهام چرخنده، شهرام عبدلي، صالح ميرزاآقايي و چکامه چمن ماه در اين سريال تلويزيوني نقش آفريني مي‌کنند.
قصه سريال از سال 63 آغاز مي‌شود. طبق اسناد و مدارک به ثبت رسيده در اين سال چند هواپيما ربوده مي‌شود که در شش قسمت اول ماجراي اين هواپيماربائي‌ها به تصوير کشيده مي‌شود و پس از آن با جهش 25 ساله تلاش نيروهاي امنيت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامي) براي برقراري کامل امنيت در طي پروازهاي مختلف و خنثي سازي حرکت گروه‌هاي تروريستي منعکس مي‌شود.
از ديگر عوامل سريال آسمان من مي‌توان به مانفرد اسماعيلي به عنوان مدير برنامه ريزي، سعيد آهنج و داوود بابايي دستياران کارگردان، امير کريمي مدير تصويربرداري، رضا حاجي درويش به عنوان طراح صحنه و لباس، محمد شيوندي مدير صدابرداري، ايمان اميدواري، حميد پورسيفي، ميثم قره گوزلو، علي شفيعي، مريم سليقه و حليمه قشقايي به عنوان طراح و مجريان گريم، حميدرضا صفايي مدير توليد، ايمان کرميان طراح جلوه‌هاي ويژه ميداني و عليرضا لطيفيان به عنوان مدير هنري اشاره کرد.
اين مجموعه پيش از اين از شبکه افق پخش شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن