تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803565522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تور تفریحی «مدیریت» همراه با به نام زدن کتاب‌های نوشته شده! +سند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تور تفریحی «مدیریت» همراه با به نام زدن کتاب‌های نوشته شده! +سند
دوست دارید نویسنده کتابی درباره «اقتصاد مقاومتی» باشید؟ «مدیریت» چطور؟ دوست دارید عنوان کتابتان(!) یا طرح جلد آن چگونه باشد؟ اگر فکر می‌کنید از این سوالات مهم تر هم وجود دارد و مثلا لازم است در این باره دانش داشته باشید، برای نوشتن کتاب مرارت بکشید، نگران دریافت مجوزهای آن باشید و... سخت در اشتباهید چون کتاب هایی وجود دارد که همه کارهایشان انجام شده و کافی ست پول دهید تا نام شما روی جلد درج شود!
کد خبر: ۵۲۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ - 05 September 2015





دوست دارید نویسنده کتابی درباره «اقتصاد مقاومتی» باشید؟ «مدیریت» چطور؟ دوست دارید عنوان کتابتان(!) یا طرح جلد آن چگونه باشد؟ اگر فکر می‌کنید از این سوالات مهم تر هم وجود دارد و مثلا لازم است در این باره دانش داشته باشید، برای نوشتن کتاب مرارت بکشید، نگران دریافت مجوزهای آن باشید و... سخت در اشتباهید چون کتاب هایی وجود دارد که همه کارهایشان انجام شده و کافی ست پول دهید تا نام شما روی جلد درج شود!

به گزارش «تابناک»، در روزگاری که تب دوره‌های «مدیریت» به شدت داغ شده و اغلب مدیران و افرادی که در آرزوی مدیر شدن هدستند، تلاش می‌کنند با شرکت در این دوره‌ها و سمینارهای مختلف، به صورت فشرده درباره این علم اطلاعات کسب کرده و دست آخر با دریافتی مدرکی، کارنامه علمی خود را سنگین نشان دهند، رقابت برگزار کنندگان این دوره‌ها برای جذب مشتری به قدری شدت گرفته که به حوزه های عجیب رسیده است.

از جمله این اتفاقات عجیب، فراخوان ثبت نام برای دوره‌ای درباره مدیریت، رهبری و رفتار سازمانی در انتهای مهرماه سال جاری در مشهد مقدس است که برگزار کنندگانش خدمات جالبی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته‌اند؛ خدماتی که اگر مورد توجه نهادهای ذیربط قرار گیرد، به نظر می‌رسد دست کم یکی شان قابلیت پیگیری حقوقی هم دارد.

در فراخوان این دوره که برگزار کننده آن «موسسه آموزش عالی آزاد امین» (موسسه‌ای ظاهرا مجوزدار از وزات علوم که در شهر مشهد به فعالیت مشغول است) است، به آنچنان نکات عجیب و غریب بر می‌خوریم که گویی در حال مطالعه فراخوان یک تور با خدمات استثنایی هستیم؛ توری که در آن برای هر شرکت کننده، «امکان دو نفر همراه، 3 شب و 4 روز اقامت در هتل های 4 ستاره مشهر مقدس با سرویس پذیریایی صبحانه، ناهار و شام» در نظر گرفته شده است.

















البته این موضوع به خودی خود محل اشکال نیست و می‌تواند به عنوان امتیازات ویژه این دوره علمی(!) از آن صرف نظر کرد ولی ماجرا زمانی که بدانیم در انتهای این دوره دو روزه قرار است به همه شرکت کنندگان گواهینامه ای که مورد تایید وزارت علوم است اهدا شده، نشان نوابغ مدیریت ایران تقدیمشان شده و از همه مهم‌تر، در صورت پرداخت وجهی خاص، دیپلم افتخار یک بنیاد مدیریت در اروپا را هم دریافت کنند!

جالب آنکه برگزار کنندگان این تور مدیریتی فکر نگرانی‌های شرکت کنندگان از معتبر بودن آن نهاد اروپایی را هم کرده‌اند چراکه در توضیحات درج شده در فراخوانشان، به قابل «رجیستر» بودن دیپلم این نهاد خارجی اشاره کرده‌اند تا این اطمینان را برای شرکت کنندگان بوجود آورند که پولشان هدر نمی‌رود.

اما از همه این خدمات مهم تر، خدمت ویژه ای است که این موسسه برای شرکت کنندگان در این دوره در نظر گرفته تا متقاضیان بتوانند به کمک آن، یک شبه مولف کتاب در زمینه های مهم و تخصصی‌ای چون مدیریت و اقتصاد هم بشوند و از مشهد با عنوان مولفت کتاب به منازل خود بازگردند!

اگر باور ندارید، پاراگرافت آخر فراخوان ثبت نام این دوره که برای شرکت ها و نهادهای مختلف فکس می‌شود را مطالعه کنید تا ماجرا دستتان بیاید؛ آنجا که نوشته شده: «10 عنوان کتاب در حوزه های مدیریتی، اقتصاد و اقتصاد مقاومتی [به عنوان آخری خوب دقیق شوید!] آماده واگذاری می‌باشد. هر یک از کتاب ها دارای 240 صفحه در ابعاد رقعی بوده که حق مالکیت و تالیف آن واگذار می‌گردد.»











اکنون اگر به آنچه خوانده‌اید، شک دارید، بهتر است سری به فهرست خدماتی که در این دوره ارائه می‌شود و بهای آنها توجه کنید (که به نامه فراخوان پیوست است) تا دستتان بیاید که همه امور مرتبط با این کتاب قبلا پیش بینی شده و نرخ آن نیز مشخص شده است؛ به این صورت که اگر پانزده میلیون تومان پرداخت کنید، کتاب به نام شما و یکی دیگر از شرکت کنندگان سند زده خواهد شد؛ یعنی همه امور مرتبط با چاپ و نشر آن انجام خواهد شد و برای شما جز انتخاب عنوان، ارائه پیشنهاد درباره طرح جلد و البته نوشتن مقدمه بر کتاب، زحمت دیگری نخواهد داشت!

البته اگر دوست ندارید نام فرد غریبه‌ای در کنار نام شما روی جلد کتاب منتشر شود، می‌توانید نزدیک سه و نیم میلیون تومان بیشتر بپردازید تا همه حقوق این کتاب تنها به خودتان برسد. با این روش می‌توانید راحت تر ثابت کنید که همه مرارت های نگارش، چاپ و نشر این کتاب را خودتان متحمل شده‌اید و کتابتان، ثمره تلاش های مستمرتان در زمینه های مدیریتی و اقتصادی است!

و تلخ تر آنجاست که بدانیم برگزار کنندگان این دوره به ظاهر علمی، فکر انتشار خبر کتاب شما(!) با ذکر نامتان در 6 روزنامه اقتصادی را هم کرده‌اند و تضمین می‌دهند که در قبال پولی که از شما دریافت می‌کنند، نامتان را به عنوان نویسنده کتاب در این زمینه های تخصصی در رسانه ها منتشر می‌کنند تا پروپاگاندایی به نفع شما راه اندازی کرده و موجبات شهرتتان به عنوان مدیری با دانش که دست به قلم هم هست را، فراهم آورند!

و طنز روزگار اینکه در فراخوان آمده «این دروه از وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری مصوبه برگزاری اخذ نموده» و در جای دیگری تاکید شده که مجوز نشر کتاب های آماده از وزارت ارشاد دریافت خواهد شد تا معلوم شود که همه این روندِ مضحک، ظاهرا قانونی و بلا اشکال است!













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن