تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هيأت بلندپايه اقتصادي - سياسي اسپانيا به تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵ب.ظ)
در هفته جاري انجام مي شود؛ سفر هيأت بلندپايه اقتصادي - سياسي اسپانيا به تهران موج- يک منبع ديپلماتيک اسپانيا از سفر هيأت بلندپايه اقتصادي - سياسي اسپانيا به تهران در هفته جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، به همراه اين هيأت، خوزه مانوئل گارسيا مارگالو، وزير امر خارجه اسپانيا، آنا پاستور، وزير اشتغال عمومي، و خوزه مانوئل سوريا، وزير صنعت، انرژي و گردشگري اسپانيا، به همراه حدود ۴۰ نفر از نمايندگان شرکت‌هاي اسپانيايي به ايران سفر خواهند کرد.
قرار است مقام‌هاي اسپانيايي روز دوشنبه پس از ورود به تهران با همتايان ايراني خود گفتگوهايي انجام دهند، در حالي که نمايندگان شرکت‌ها هم با تجار ايراني ديدار خواهند کرد.
شرکت‌هاي فعال در حوزه‌هاي زيرساخت، انرژي، توريسم،خطوط آهن و مواد شيميايي قرار است به همراه اين هيأت وارد ايران شوند.
دولت اسپانيا نامي از شرکت‌هاي همراه اين هيأت اعلام نکرده است، ولي روزنامه سينکو دياس اعلام کرده که احتمالا خوسو خون ايماز، مدير عامل شرکت نفتي رپسول و يک مقام مسوول در شرکت CEPSA در ميان مهمانان اسپانيايي خواهد بود.
از پس توافق هسته‌اي ايران و قدرت‌هاي جهان، هيأت‌هاي تجاري از قاره‌هاي مختلف جهان به ايران سرازير شده‌اند تا به دنبال فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در بازار سودمند ايران در پساتحريم باشند.
قرار است؛ طبق برجام تحريم‌هاي غرب عليه ايران از اوايل ۲۰۱۶ برداشته شود. اين يعني باز شدن درهاي بازار ۸۰ ميليوني ايران به روي جهان. البته مقام‌هاي ايراني مدام اعلام کرده‌اند که قرار نيست ايران محلي فروش کالاهاي خارجي شود.
حسن روحاني رئيس‌جمهور ايران به کرار گفته است: شرکت‌هاي خارجي براي ورود به ايران و فعاليت در اين کشور بايد فن‌آوري خود را به شرکت‌هاي داخلي ايراني انتقال دهند.
ايران در يک کنفرانس تجاري در وين در ماه ژوئيه اعلام کرد: براي انجام ۵۰ پروژه نفت و گاز به ۱۸۵ ميليارد دلار سرمايه‌گذاري تا ۲۰۲۰ نياز خواهد داشت.
ايران همچنين اعلام کرده است حاضر است مالکيت اموال دولتي را به شرکت‌هاي خارجي سرمايه‌گذار بسپارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن