تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812936468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان مسابقات تراپ آقايان با قهرماني تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۳۹ق.ظ)
دهمين دوره مسابقات اهداف پروازي قهرماني کشور پايان مسابقات تراپ آقايان با قهرماني تهران موج-دومين روز از مسابقات اهداف پروازي قهرماني کشور در رشته تراپ آقايان با قهرماني تهران و مدال طلاي مسلم ميرمحمدي به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي، مسابقات اهداف پروازي قهرماني کشور در رشته تراپ آقايان در دو روز و در 5 راند برگزار مي‌شود و در هر راند به 25 هدف شليک مي‌کند که 6 نفر برتر از مجموع امتياز کسب شده براساس حداکثر امتياز 125 وارد فينال مي‌شود.
ورزشکاران در فينال به 15 هدف به صورت تک تير شليک مي‌کنند و پس از آن چهار نفر برتر به ترتيب وارد مرحله مسابقه مدال برنز ( نفر سوم و چهارم) و مسابقه مدال طلا ( نفر اول و دوم) مي‌شوند.
مسابقه مدال طلا و برنز در يک راند 15 هدفي برگزار مي‌شود و ورزشکار راه يافته به مرحله نهايي (چهار نفر برتر) جمعا با فينال به 155 هدف شليک مي‌کنند. برهمين اساس در رقابت امروز و در مرحله مقدماتي 6 ورزشکار برتر، علي حافظي با امتياز118 از تهران، مهدي اکبري با امتياز 113 از اصفهان، مسلم مير محمدي با امتياز 111 از کرمان، بابک يگانه با امتياز 111 از تهران، رضا آقاجاني با امتياز 110 از گيلان و سيد مجتبي مير اميني با امتياز 105 از مازندران به ترتيب امتياز راهي فينال مقدماتي شدند که پس از رقابتي سنگين بابک يگانه و مهدي اکبري، نفرات ششم و پنجم حذف شدند و سيد مجتبي ميراميني و علي حافظي براي کسب مدال برنز و رضا آقاجاني و مسلم مير محمدي براي رقابت نفسگير براي مدا طلا به رقابت پرداختند که در نهايت مسلم ميرمحمدي از تهران پس از مسابقه فينال حريف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلاي مسابقات را از آن خود کرد ضمن اينکه رضا آقاجاني و علي حافظي به ترتيب مدال نقره و برنز را برگردن آويختند.
در ادامه اين مسابقات در بخش تيمي نيز تيم تهران با امتياز 333 در جايگاه اول، تيم اصفهان با امتياز 315 در جايگاه دوم و تيم کرمان با امتياز 305 در جايگاه سوم اين رقابت ها ايستادند.
دهمين دوره مسابقات اهداف پروازي قهرماني کشور از 12 تا 16 به مدت 4 روز و در رشته تراپ، تراپ دوتايي و اسکيت در ميدان اهداف پروازي مجموعه ورزشي آزادي برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن