تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819754237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل شركت برق منطقه‌اي استان فارس: اگر مصرف برق بهينه نشود، با نابساماني مواجه مي‌شويم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل شركت برق منطقه‌اي استان فارس: اگر مصرف برق بهينه نشود، با نابساماني مواجه مي‌شويم
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت برق منطقه‌اي استان فارس گفت: در هفته گذشته ميزان مصرف انرژي برق در استان فارس از 120 مگاوات در ساعت به 200 مگاوات رسيده است و ادامه اين روند ما را با مشكل و نابساماني روبرو مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، محمدرضا مشفقيان امروز در حاشيه جلسه شوراي اداري استان فارس در جمع خبرنگاران افزود: به دليل گستردگي خشكسالي امسال توليد برق در نيروگاه‌هاي آبي از شش هزار به پنج هزار مگاوات يعني نزديك به 75 درصد كاهش داشته است.
مشفقيان همچنين خاطرنشان كرد: در تيرماه سال گذشته 37 هزار و 100 مگاوات برق در كشور توليد مي‌شد و اكنون قريب به 5 هزار مگاوات از آن كاسته شده كه اگر به همين ميزان از مصرف كاسته نشود با توجه به تأثير مستقيم اين كاهش بر ميزان توزيع مجبور به اعمال خاموشي‌هاي برنامه‌ريزي خواهيم بود.
مدير عامل شركت برق منطقه‌اي استان فارس با اشاره به تأثير اقدامات فرهنگي و استفاده از رسانه‌‌ها براي اطلاع‌رساني و رشد فرهنگ مصرف بهينه گفت: بايد همه گروه‌ها و افراد براي كاهش ميزان مصرف تلاش كنند تا دچار مشكل نشويم.
مشفقيان تصريح كرد: بيشترين ميزان مصرف انرژي برق در استان فارس به بخش‌هاي خانگي و كشاورزي اختصاص دارد و به همين دليل بايد برنامه‌ريزي گسترده‌اي براي كاهش ميزان مصرف در اين بخش‌ها در دستور كار قرار گيرد.
اين مدير بخش صنعت برق در استان فارس گفت: با فرهنگسازي و اطلاع‌رساني درست و با نهادينه كردن فرهنگ مصرف بهينه انرژي مي‌توان تابستان را با كمترين ميزان مشكل پشت سر گذاشت.
مشفقيان از مسئولان ادارات، نهادها و سازمان‌ها خواست به عنوان اولين گام صرفه‌جويي در مصرف انرژي را آغاز كنند و گفت: از اين هفته روشنايي معابر را به نصف كاهش خواهيم داد.
انتهاي پيام،/م
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن