تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803693453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکا دشمن درجه يک ملت ايران است/ دستي که به سمت گزينه نظامي برود قطع مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
سردار سلامي در رزمايش اقتدار ثارالله: آمريکا دشمن درجه يک ملت ايران است/ دستي که به سمت گزينه نظامي برود قطع مي‌کنيم موج - جانشين فرمانده کل سپاه تاکيد کرد: ما روزانه رفتار آمريکايي‌ها را رصد مي‌کنيم و منتظر فرصتيم تا اگر غلطي کنند، تمام منافع اقتصادي و سياسي آن‌ها را به آتش بکشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، صبح امروز طي سخناني در تجمع بزرگ 50 هزار نفري گردان هاي بسيج که در قالب رزمايش اقتدار ثارالله در بوستان ولايت تهران برگزار شد، با اشاره به اين که بسيجيان و سپاهيان از درون روزهاي سخت دفاع مقدس آمده‌اند، گفت: اين همان دوران پرشکوهي بود که جوانان آن عصر همچون شما در دل شب در سنگرهاي دشمني که بخشي از خاکم سرزمين ما را اشغال کره بود و آمده بود تا نظام سلطه را بر سرنوشت ملت ايران بازگرداند هجوم مي‌بردند.
وي افزود: اين جوانان خاکريز ها را فتح مي‌کردند و از رودخانه عبور مي‌کردند باتلاق‌ها و هورها را پشت سر مي‌گذاشتند و با فريادها تکبيرشان پيام پيروزي ملت را تحت هدايت‌هاي امام (ره) منتشر مي‌کردند.
سلامي خطاب به بسيجيان گفت: شما از دل آن حادثه شکوهمند و سخت آمده‌ايد که پيام‌آور حقيقي استقلال اين ملت و حفظ تماميت عرضي آن تحميل اراده سياسي به يک آرايش بين‌‌المللي بود که در مقابلکان صف کشيده بود.
وي خاطر نشان کرد: شما آن روزها تمام سياست‌هاي آمريکا را که يک جنگ 8 ساله ر آ در مقياس مديريت جهاني مديريت مي‌کرد در هم شکستيد؛‌ شما از دورن ريگزارهايي آمده‌ايد که در آن شب زيبا و الهي از رمل‌هاي طبس به پا خاستند و هلي‌کوپترها و هواپيماها و نيروهاي حرفه‌اي دلتاي آمريکا را در قلب کوير ايران به آتش کشاندند.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: شما ميراث داران آن نسل‌هاي مقاوم و باشکوهي هستيد که پيکر جاودانه آنان امروز در نقاب خاک رخ پنهان کردند اما آثار باشکوه شهادت و جانبازي و فداکاري آنان براي هميشه هويت اسلامي و انقلابي اين ملت را با زيباترين نمادها نقاشي خواهد کرد.
وي خطاب به گردان‌هاي بسيجي شرکت کننده در رزمايش اقتدار ثارالله اظهار داشت: شما از درون فتنه‌هاي پيچيده اي آمده‌ايد که نظام سلطه براي استحاله شخصيت و محتواي انقلاب اسلامي طراحي کرده بود؛‌ از دل شکوه مقاومت ملت در 9 دي براي خنثي کردن فتنه 88.
وي ادامه داد: شما از درون استراتژي جهاني تحريم اقتصادي غرب به ويژه آمريکا در اين ميدان حاضر شده‌ايد؛‌ آن استراتژي ننگيني که ملت ايران با صبر با شکيبايي با ثبات قدم با ايستادگي با پيروي از ولي امر خويش با استمداد از تدابير نوراني امام خود با تکيه بر فرهنگ نوراني عاشورا با الهام از ايستادگي پيامبر و اصحابش در آن محاصره‌ها و تحريم‌ها اين راهبرد و استراتژي دشمن را در هم شکستيد.
سلامي گفت: اين مقاومت و اقتدار و ايستادگي، شکوه و عظمت شما بود که دشمن را وادار کرد از جاده گزينه نظامي و از مسير تحريم اقتصادي و تلاش براي انزواي سياسي و جاده ننگين عمليات رواني سرانجام به مسير ديپلماسي تن دهد.
وي تصريح کرد: اين بار شما بسيجيان بوديد که شايد براي اولين در تاريخ پيدايش امپراطوري ها و به خصوص در تاريخ حيات يک قدرت به ظاهر مسلط جهاني او را وادار به تغيير رفتار و راهبرد کرديد،‌ بنابراين،‌ اين اجتماعي که در اينجاست پيماني است فشرده از مقاومت ملت ايران از روح استکبار ستيزي از بي اعتنايي و بي اعتمادي به دشمنان کوچک و بزرگ. نشانه ايست از هيبت و جلالت و عظمت ملتي بزرگ که تصميم گرفته است براي هميشه خود را در تاريخ، مستقل، پايدار با دوام و پيشرفته نشان دهد.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: شما از دل هسته‌هاي اتمي در آمده‌ايد که شهيد احمدي روشن، شهيد علي محمدي شهيد شهرياري،‌ شهيد رضايي و ديگر شهيدان آن را شکافتند و ما را به عضويت در باشگاه دارندگان انرژي صلح آميز هسته‌اي در يک ارتفاع عظيم درآوردند.
وي خطاب به بسيجيان شرکت کننده در رزمايش اقتدار ثارالله افزود: شما از دل ماهواره‌ها و موشک‌هايي آمده‌ايد که سينه فضا را مي‌شکافند؛ شما از دل پيشرفت‌هاي بزرگي در اينجا حاضر شده‌ايد که در عصر تحريم و محاصره توانستند از ارتفاع ممانعت دشمن عبور کنند.
سلامي در ادامه گفت: شما بسيجيان از دل نبردهاي 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه و 51 روزه آمده‌ايد که ارتش افسانه‌اي رژيم صهيونيستي را براي 4 بار با افسردگي، شکست و ناکامي مواجه کرد اما امروز آمده‌ايد بگوييد ما تا آخر ايستاده‌ايم؛ آمده‌آيد بگوييد اگر آمريکايي‌ها همچنان از در دسترس بودن گزينه نظامي صحبت مي‌کنند اما ما هم با منطق و با عمل و با ذخيره‌سازي قدرت دفاعي هوشمند و ويرانگرمان همان عبارت امام را تکرار مي‌کنيم که «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند».
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه مقامات آمريکايي هر آنچه بخواهند مي‌توانند بگويند اضافه کرد: اما نمي‌توانند هر آنچه مي‌خواهند عمل کنند؛ فرق بين گفتار و عمل آن‌ها تفاضل بين توهمات و خيالات و رؤياها و آرزوهاي آن‌هاست با توانايي‌ آن‌ها براي عمل.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: آمريکايي‌ها مي‌دانند کشوري که مي‌تواند سفره حيات تنفس سياسي آن‌ها را در جهان اسلام و غرب آسيا تنگ کند و استراتژي‌ها و سياست‌هاي سلطه‌طلبانه آن‌ها را در جهان اسلام با شکست مواجه کند هرگز تسليم اراده سياسي دشمنان خود نخواهد شد.
وي تأکيد کرد: آمريکايي‌ها مي‌دانند کشوري که مي‌تواند با الهام‌بخشي روح انقلابي خود ظرفيت‌هاي عظيم و پايان‌ناپذيري را در بلاد اسلامي ايجاد کند که استراتژي‌هاي عملياتي و ميداني آمريکا را در سرزمين‌هاي اسلامي در لبنان، سوريه،‌ عراق، بحرين و يمن با شکست مواجه کند هرگز فريب مفاهيم به ظاهر شيک آن‌ها را نخواهد خورد.
سلامي در ادامه گفت: آمريکايي‌ها مي‌دانند همه جا منافع آن‌ها زير برد آتش‌هاي ماست؛ دشمنان ما به خوبي استعدادها و ظرفيت‌هاي دفاعي و تهاجمي ما را مي‌دانند اما باز در ميدان عمليات رواني از دسترس بودن گزينه نظامي سخن مي‌گويند.
وي تصريح کرد:‌ اين عبارات نخ نما شده براي ملت بزرگ ايران حقيرتر از آن است که معتبر شناخته شود زيرا دنيا مي‌داند قدرت نظامي آمريکا از اعتبار ساقط شده است؛ هر چند هنوز آمريکا داراي قدرت نظامي بزرگي است اما اين قدرت فاقد آفرينش منفعت و پيروزي سياسي است و به همين دليل که از اعتبار و منزلت افتاده است.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ما شاهد شکل‌گيري منحني زوال قدرت غرب در جهان هستيم و در عين حال شاهد درخشش خورشيد انقلاب اسلامي در همه سرزمين‌هاي اسلامي.
وي عنوان داشت: موازنه قوا به نفع مسلمانان در حال تغيير است و امروز سياست‌هاي دشمنان ما متوقف شده است؛ آن‌ها بايد بدانند که ديگر بيش از اين نمي‌توانند ثروت‌هاي مادي و هويت‌هاي معنوي ملت‌هاي مسلمان را به غارت ببرند چرا که مسلمانان بيدار شده‌ و به راه افتاده‌اند و همه سرزمين‌هاي اسلامي به ميدان مقاومت عليه استراتژي‌هاي آ‌مريکا تبديل شده است و اين واقعيت، سيماي ژئوپلتيک آينده جهان و منطقه را شکل خواهد داد.
سلامي خطاب به بسيجيان شرکت کننده در رزمايش 50 هزار نفري اقتدار ثارالله و نيز ملت ايران گفت: اين را بدانيد چه توافق صورت بگيرد چه نگيرد آمريکا دشمن درجه يک ملت مسلمان ايران و جهان اسلام است.
جانشين فرمانده کل سپاه با بيان اينکه هم مخالفان و هم موافقان توافق هسته اي در آمريکا به دنبال دشمني با ملت ايران بوده و مانند دو لبه يک قيچي عليه انقلاب اسلامي عمل مي‌کنند، گفت: ما روزانه رفتار آن‌ها را رصد مي‌کنيم و منتظر فرصتيم تا اگر غلطي کنند، تمام منافع اقتصادي و سياسي آن‌ها را به آتش بکشيم.
سلامي تاکيد کرد: اگر بخواهند دست به سمت گزينه نظامي ببرند، گردهايشان را بر فراز آسمان پرتاب کرده و انگشتهايشان را قطع مي‌کنيم.
وي ادامه داد: چه توافق بشود و چه نشود، حامي ملت‌هاي مظلوم و مسلمان در برابر سلطه آمريکا خواهيم بود.
جانشين فرمانده کل سپاه ادامه داد: چه توافق بشود و چه نشود، پيشرفت‌هاي علمي و فني خود را براي تبديل شدن به يک تکيه گاه براي تمدن بزرگ اسلامي دنبال مي‌کنيم و هيچگاه ظرفيت‌هاي اقتصادي خود را در اختيار نظام سلطه نمي‌گذاريم و فرش قرمز زير پاي مقامات سلطه قرار نمي‌دهيم.
سلامي تصريح کرد: ما اجازه نفوذ انديشه‌هاي غرب گرايانه را نه در پيکره جامعه و نه اجتماعات روشنفکريمان نخواهيم داد و از از همه مسئولان سياسي و مقامات هم مي‌خواهيم همانطور که رهبري معظم انقلاب فرمودند، با روحيه، ثبات قدم و توجه به ادبيات انقلابي، همواره رفتار و گفتار خود را با دشمن تنظيم کنند.
وي گفت: ما بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب، با تمام توان، در همه ميدان‌ها و عرصه‌ها حاضر خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن