تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804025264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 10 درصدی تعداد ناشران داخلی در يازدهمين نمايشگاه كتاب اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رشد 10 درصدی تعداد ناشران داخلی در يازدهمين نمايشگاه كتاب اصفهان
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از حضور 600 ناشر داخلی و 10 ناشر خارجی در یازدهمین نمایشگاه کتاب سال اصفهان خبر داد و گفت: نمایشگاه امسال با رشد 10 درصدی تعداد ناشران داخلی نسبت به سال گذشته و حضور 10 ناشر خارجی از 11 تا 16 شهریور ماه با برپایی 400 غرفه در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می شود.
حجت الاسلام دکتر ارزانی در نشست خبری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این خبر افزود: یازدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان نسبت به سالهای گذشته مزایایی دیگر همچون برپایی غرفه های متعدد و مختلف فرهنگی و آموزشی به صورت دائمی در فضای نمایشگاه را در اختیار شهروندان قرار داده است.
وی ادامه داد: این غرفه ها که بخش ها و مباحث مختلفی را تحت پوشش قرار می دهند عبارتند از مطالعه مفید در 5 دقیقه، آموزش تند خوانی، نشست کتابخوان، انواع نمایشگاه های مختلف کاریکاتور، خوشنویسی، نقاشی و سرگرمی ویژه کودکان و بزرگسالان، جنگ و نمایش، اجرای طرح مبادله کتاب و عضویت رایگان در کتابخانه ها.
وی همچنین از اجرای طرح برپایی غرفه خانواده و رفع مسائل شرعی به صورت دائمی در ایام برپایی نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: مسائل مختلف خانوادگی و دینی همواره اذهان بخش عمده ای از مردم را به خود مشغول داشته که هدف از برپایی غرفه پاسخ به مسائل خانوادگی و شرعی نیز پاسخگویی به شبهات و معضلات شهروندان در این زمینه ها می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از اجرای طرح "لم کده کتاب " در نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود که از طریق آن فضایی امن و آرام با طراحی داخلی خاص و ویژه جهت حضور شهروندان در غرفه و پرداختن به کتابخوانی ایجاد شده است.
وی همچنین از امکان افزایش میزان یارانه پرداختی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت خریداری کتاب از سوی شهروندان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ 600 میلیون تومان از سوی این نهاد جهت یارانه کتاب در نظر گرفته شد و کتاب ها با تخفیف 30 درصدی به شهروندان عرضه شد که متاسفانه به علت عدم ترویج فرهنگ مطالعه در استان اصفهان ، تنها میران 570 میلیون تومان کتاب از سوی شهروندان خریداری شد.
وی ادامه داد: امسال این مبلغ به میزان 700 میلیون تومان افزایش یافته که در صورت استقبال شهروندان تا سقف 1 میلیارد تومان نیز قادر به ارائه یارانه خواهیم بود.
حجت الاسلام ارزانی همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب سال اصفهان در تاریخ 11 شهریور ماه و با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 5:30 عصر در محل برپایی نمایشگاه برگزار می شود.
وی همچنین از تشکیل 10 کمیته مرتبط با برپایی نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: این کمیته ها عبارتند از کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته فرهنگی ، کمیته مطبوعات، کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی، کمیته امور ناشرین در نظارت محتوایی، کمیته امور قرآنی، کمیته حراست، کمیته برنامه های ویژه، کمیته هنری و سینمایی و کمیته ارزیابی و نظرسنجی.
وی از حضور نمایندگان شهرستانهای استان اصفهان در نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: امسال به طور ویژه به حضور شهرستانهای استان تاکید کرده ایم و فضایی طراحی شده تا در هر روز چند شهرستان در نمایشگاه حضور داشته و موجب فعال شدن شوراهای فرهنگی شهرستان خود شوند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن