تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تصويب و ابلاغ ممنوعيت فعاليت مديران دو پاسپورتي در وزارت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
ضرورت تصويب و ابلاغ ممنوعيت فعاليت مديران دو پاسپورتي در وزارت نفت موج - مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، خواستار تصويب و ابلاغ ممنوعيت فعاليت مديران دو پاسپورتي در وزارت نفت توسط مجلس شوراي اسلامي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن عالي‌پور، مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خير جنوب و عضو هيأت مديره شرکت ملي نفت ايران خواستار تصويب و ابلاغ ممنوعيت فعاليت مديران دو پاسپورتي در وزارت نفت در مجلس شوراي اسلامي شد.
وي در بخشي از نامه سرگشاده خود خطاب به آقاي سيد شکرخدا موسوي، نماينده مردم اهواز، حميديه، باوي و کارون در مجلس شوراي اسلامي، خواستار تصويب و ابلاغ ممنوعيت فعاليت مديران دو پاسپورتي در وزارت نفت در مجلس شوراي اسلامي شد.
در بخشي از نامه مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، آمده است: تاکنون داشتن دو پاسپورت برحسب قانون جرم محسوب نشده است. همچنان که بعضي از مديران هنوز يک پاسپورت دارند و بعضي هم همچون بنده با عنوان مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب که بيش از ۸۰ درصد توليد نفت کشور را در تعهد دارد هنوز پاسپورتي نگرفته‌ام.
در ادامه اين نامه آمده است: اگر جناب عالي و ساير نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي در آينده جرم بودن دو پاسپورتي را به تصويب رسانده و ابلاغ کنند، يقينا اين مصوبه در وزارت نفت هم جاري‌سازي خواهد شد.
مدير عامل اين مجموعه عظيم نفتي درباره تحولات توسعه فازهاي پارس جنوبي و افزايش ۱۵۰ ميليون مترمکعبي توليد گاز، اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و استفاده حداکثري از توان پيمانکاران و ساخت داخل، بدهي ۵۰ ميليارد دلاري وزارت نفت به بانک‌ها، مبارزه با فساد و جابه‌جايي برخي از مديران نفتي در دوران وزارت بيژن زنگنه در نفت نکاتي را متذکر شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن