تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798622256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب انتشار ۵۰ هزار ميليارد ريال اوراق مشارکتي وزارت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۸ق.ظ)
تصويب انتشار ۵۰ هزار ميليارد ريال اوراق مشارکتي وزارت نفت موج - درخواست وزارت نفت در خصوص انتشار ۵۰ هزار ميليارد ريال اوراق مشارکت ريالي ـ ارزي براي طرح‌هاي شرکت ملي نفت ايران در سال ۹۴ در جلسه شوراي اقتصاد به تصويب رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه شوراي اقتصاد به رياست اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهوري، عصر ديروز (دوشنبه، دوم شهريور) تشکيل شد.
در اين جلسه، جهانگيري با تبريک هفته دولت، از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور به دليل تلاش در جهت تدوين به‌موقع لايحه بودجه سال ۹۴ قدرداني کرد و گفت: سازمان عليرغم محدوديت‌هاي موجود توانست بخش‌هاي مختلف بودجه را به‌موقع تدوين کند تا دولت بتواند به‌موقع آن را به مجلس شوراي اسلامي تقديم کند.
وي افزود: البته اين روندي شايسته و قابل‌تقدير است که از زمان آغاز به کار دولت تدبير و اميد با دقت صورت گرفته، در حالي‌ که تا پيش از اين و در دولت سابق تدوين و تقديم لوايح بودجه سالانه کشور به مجلس همواره با تأخيرهاي فراوان انجام مي‌شد که اين موضوع بارها از سوي صاحب‌نظران حوزه اقتصادي و نيز مجلس شوراي اسلامي مورد انتقاد واقع مي‌شد.
معاون اول رئيس‌جمهوري همچنين از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به خاطر اتخاذ رويکرد تدوين بودجه سال ۹۵ براساس بودجه مبتني بر عملکرد تشکر و ابراز اميدواري کرد: بودجه سال آينده نيز به‌موقع تدوين تا در موعد مقرر قانوني تقديم مجلس شوراي اسلامي شود.
جهانگيري سال ۹۴ را سالي سخت براي اقتصاد ايران دانست و تصريح کرد: به دليل کاهش درآمدها و فشارهاي اقتصادي ناشي از تحريم‌ها، سال ۹۴ از نظر بودجه يکي از سخت‌ترين سال‌ها براي دولت و کشور است.
وي با تأکيد بر اين‌که بايد تلاش کنيم رشد مثبت اقتصادي سال ۹۳ در سال ۹۴ نيز استمرار پيدا کند، اظهار اميدواري کرد: در سال ۹۵ و با اجراي برجام، شاهد شکوفايي و رونق اقتصاد کشور و عبور از شرايط رکود باشيم.
معاون اول رئيس‌جمهوري با تأکيد بر اين‌که يکي از جهت‌گيري‌هاي اصلي دولت پس از لغو تحريم‌ها و اجراي برجام، بايد حمايت ويژه از بخش نفت و صنعت نفت کشور باشد، عنوان کرد: بايد تلاش کنيم خسارت‌هايي که به بخش نفت و صنايع وابسته به آن وارد شده جبران شود و ايران بتواند سهم و جايگاه واقعي خود را در بازار بين‌المللي نفت به دست آورد.
جهانگيري با تأکيد بر نگرش ويژه دولت نسبت به اشتغال‌زايي در سال ۹۵، لازمه آن را افزايش توليد و مشارکت هرچه بيشتر بخش خصوصي دانست و گفت: پس از رفع تحريم‌ها، بخش خصوصي نبايد احساس کند حالا که شرايط اقتصادي دولت رو به بهبود است عرصه براي فعاليت او تنگ شده، بلکه شرايط بايد به گونه‌اي باشد که بخش خصوصي احساس کند که دولت در سال ۹۵ زمينه را براي فعاليت بيشتر آنان فراهم کرده است.
معاون اول رئيس‌جمهوري ادامه داد: بايد طوري برنامه‌ريزي کنيم که در سال ۹۵ شاهد رشد اقتصادي و اشتغال‌زايي در کشور باشيم؛ زيرا دولت به مردم وعده داده که اقتصاد را وارد دوره رونق و شکوفايي خواهد کرد.
در اين جلسه که وزراي نفت، امور اقتصادي و دارايي، تعاون، کار و رفاه اجتماعي، نيرو، جهاد کشاورزي، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور، رئيس‌کل بانک مرکزي و رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن کشور نيز حضور داشتند درخواست‌هاي سه دستگاه اجرايي مطرح شد و پس از بحث و بررسي به تصويب رسيد.
انتشار ۵۰ هزار ميليارد ريال اوراق مشارکت ريالي ـ ارزي براي طرح‌هاي شرکت ملي نفت ايران در سال ۹۴، درخواست مطرح شده از سوي وزير نفت بود که پس از توضيحات زنگنه و ارائه گزارش در خصوص اهداف، ضرورت‌ها و توجيهات فني، اين درخواست به تصويب رسيد.
در گزارش وزير نفت اعلام شد: اجراي اين طرح باعث افزايش ظرفيت توليد حدود ۴۸.۶ ميليون مترمکعب گاز طبيعي و ۲۶۹ هزار بشکه نفت خام در روز خواهد شد.
طرح انتقال برق مازندران با استفاده از تسهيلات مالي خارجي نيز درخواست مطرح شده از سوي وزارت نيرو در اين جلسه بود که چيت چيان گزارشي در اين خصوص ارائه و تأمين برق مورد نياز شهرستان‌هاي محل احداث پروژه، تعديل بارگذاري ايستگاه‌هاي مجاور، کاهش تلفات شبکه توزيع، بهبود ولتاژ مشترکين و تأمين برق مطمئن و مستمر را از جمله اهداف اجراي اين طرح عنوان کرد.
در ادامه اين جلسه، نماينده سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور گزارشي از تعيين خط‌مشي‌هاي اصلي در تنظيم لايحه بودجه سال ۹۵ کل کشور ارائه کرد و به بيان توضيحاتي در خصوص آثار لايحه بودجه سال ۹۵ بر متغيرهاي اقتصاد کلان بر مبناي سناريوهاي مختلف قيمت نفت پرداخت.
بررسي دستورالعمل شرايط واگذاري طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي از ديگر موضوعات مطرح شده در جلسه شوراي اقتصاد بود که نماينده سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور، رويکردهاي اصلي دولت در تدوين اين دستورالعمل را تشريح و توضيحاتي نيز در خصوص سازوکار اجرايي، روش‌هاي واگذاري پروژه‌هاي نيمه‌تمام دولت و نيز مشوق‌هايي که براي عقد قراردادهاي واگذاري اين طرح‌ها در نظر گرفته خواهد شد، مطرح کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن