تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانکهای چهارمحال وبختیاری 3.6 هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بانکهای چهارمحال وبختیاری 3.6 هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - دبیر شورای هماهنگی بانکهای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بانکهای استان حدود سه هزار و 672 میلیارد ریال تسهیلات ه متقاضیان پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، مسعود منصوریان طبایی، در کارگروه اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این میزان تسهیلات بانکی، در بخشهای صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، بازرگانی و خدمات و سایر زمینه پرداخت شده است.
وی تأکید کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به متقاضیان، 750 میلیارد و 143 میلیون ریال مربوط به بخش صنعت و معدن بوده است.
منصوریان طبایی افزود: در این مدت، 834 میلیارد و 262 میلیون ریال تسهیلات نیز به بخش کشاورزی پرداخت شد.
وی تصریح کرد: تسهیلات بخش مسکن چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای سال جاری تاکنون، 561 میلیارد و 165 میلیون ریال بوده است.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این مدت، به بخش بازرگانی و خدمات نیز یک هزار و 156 میلیارد و 576 میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص پیدا کرده است.
وی تسهیلات پرداختی سایر بخش ها را 369 میلیارد و 763 میلیون ریال دانست و عنوان کرد: سپرده کل بانکهای دولتی و خصوصی چهارمحال و بختیاری در پایان سال گذشته 52 هزار و 779 میلیارد و 779 میلیون ریال بوده است.
وی اظهار کرد: این میزان سپرده، در پایان خرداد سال جاری، به 54 هزار و 989 میلیارد و 685 میلیون ریال رسیده که چهار و دو دهم درصد رشد داشته است.
دبیر شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصارف بانکهای دولتی و خصوصی استان در پایان گذشته 54 هزار و 319 میلیارد و 651 میلیون ریال بوده است.
وی عنوان کرد: این میزان مصارف در پایان خرداد سال جاری، به 54 هزار و 322 میلیارد و 250 میلیون ریال رسیده که تغییرات آن برابر صفر درصد بوده است.
گفتنی است ، اکنون 20 بانک خصوصی و دولتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 26 مرداد 1394 - 23:37:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن