تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804807601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از صنعتگران براي حضور در کشورهاي همسايه/حضور ۹۵ درصدي صنعتگران داخلي در بخش ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۲۲ب.ظ)
حمايت از صنعتگران براي حضور در کشورهاي همسايه/حضور ۹۵ درصدي صنعتگران داخلي در بخش ساخت موج - مدير عامل شرکت ملي نفت ايران گفت: براي حضور در کشورهاي همسايه حمايت جدي از صنعتگران مي‌شود و به همين منظور هفته گذشته دفتر شرکت ملي نفت ايران در عراق تأسيس شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رکن‌الدين جوادي، مدير عامل شرکت ملي نفت ايران، در آيين افتتاح دهمين نمايشگاه تخصصي تجهيزات صنعت نفت، گاز و پتروشيمي و نمايشگاه بهداشت، ايمني و محيط زيست در صنعت، ضمن گراميداشت هفته دولت، راز موفقيت صنعت را در گرو حضور در بازارهاي جهاني عنوان کرد و افزود: براي حضور در کشورهاي همسايه حمايت جدي از صنعتگران مي‌شود و به همين منظور هفته گذشته دفتر شرکت ملي نفت ايران در عراق تأسيس شد.
مدير عامل شرکت ملي نفت ايران با اشاره به اهميت حضور صنعتگران و پيمانکاران داخلي در بازارهاي جهاني از صدور خدمات فني و مهندسي به ارزش ۴۵۰ ميليون دلار توسط صنعتگران به ترکمنستان خبر داد و گفت: پيش‌بيني مي‌شود اين رقم تا پايان سال به يک ميليارد دلار برسد.
وي توانمندي کشور را در اجراي طرح‌هاي عمراني و توسعه‌اي داخلي تشريح و اظهار کرد: هم اکنون در بخش ساخت و پيمانکاران بيش از ۹۵ درصد فعاليت‌ها از سوي نيروها و شرکت‌هاي ايراني انجام مي‌شود که صنعت براي دستيابي به اين موفقيت راه بسيار طولاني و سختي را پيموده است.
جوادي با اشاره به اين‌که حق عقب‌گرد از اين راه را نداريم، تصريح کرد: در راه خودکفايي، نبايد مسير را گم کنيم و براي دست يافتن به اين موفقيت در سطح بين‌المللي مسير طولاني‌تر و نقش پررنگ‌تري داريم.
مدير عامل شرکت ملي نفت ايران فضاي سياسي پس از مذاکرات ۱+۵ را فرصت قابل‌توجهي براي پيشبرد اهداف در صنعت نفت عنوان کرد و گفت: اگر امروز در دانش فني با شرکت‌هاي بزرگ فاصله داريم مي‌توان با توجه به گشايش‌هاي سياسي به وجود آمده برنامه‌ريزي و تصميم‌گيري کرده، تکنولوژي برتر را وارد کشور کنيم و يا در جهت تکميل توانايي‌هاي موجود در صنعت نفت تلاش کنيم.
وي افزود: با توجه به فضاي جديد سياسي و مشارکت بخش خارجي در صنعت نفت به صلاح است که آنچه را تاکنون آموخته‌ايم رها نکنيم و در مسير ياري و تعامل با طرف‌هاي بين‌المللي از آن بهره گيريم.
جوادي خطاب به صنعتگران و پيمانکاران داخلي يادآور شد: سازندگان تجهيزات صنعتي و مجريان طرح‌هاي پيماني صنعت نفت بايد بر شتاب خود در اين حوزه بيفزايند و با افزايش بهره‌وري و البته کاهش حاشيه سود، از واگذاري فرصت به خارجي‌ها جلوگيري کنند.
وي از واگذاري ساخت ۳ گروه کالايي به شرکت‌هاي توانمند داخلي تا پايان مهر ماه خبر داد و تصريح کرد: بعد از اين واگذاري ساخت ۲ گروه کالايي ديگر در حوزه‌هاي مورد نياز نيز تا پايان سال واگذار مي‌شود که با در نظر گرفتن يک گروه کالايي که پيش از اين ساخت آن به شرکت‌هاي داخلي واگذار شده بود (ساخت مته‌هاي حفاري) در مجموع ساخت ۶ گروه کالايي به شرکت‌هاي داخلي واگذار مي‌شود.
معاون وزير نفت شکوفايي صنعت نفت و اقتصاد را در کشور لازم و ملزوم يکديگر عنوان و اظهار کرد: امروز صنعت نفت در تلاش است تا به جايگاه قبل از تحريم‌ها برگردد و با همدلي صنعتگران و پيمانکاران داخلي به اين دستاورد بزرگ برسد.
همچنين در اين آيين، علي‌اکبر شعبانپور، مدير عامل شرکت نفت و گاز پارس، به پتانسيل‌هاي موجود در استان فارس به دليل مجاورت با استان‌هاي خوزستان و بوشهر به عنوان قطب‌هاي مهم توليد انرژي در کشور اشاره کرد و فرصت‌هاي پس از تحريم، وجود شرکت‌هاي دانش‌بنيان و دانشگاه‌هاي معتبر در اين استان و ارتقاي مديريت و دانش و فن‌آوري را در کنار بهره‌وري و افزايش کارايي براي شرکت‌هاي داخلي به عنوان شاخص‌هاي مهم براي ارتقاي بخش انرژي اين استان معرفي کرد.
دهمين نمايشگاه تخصصي تجهيزات صنعت نفت، گاز و پتروشيمي و نمايشگاه بهداشت، ايمني و محيط زيست در صنعت، با حضور رکن‌الدين جوادي، مدير عامل شرکت ملي نفت ايران، علي‌اکبر شعبان پور، مدير عامل شرکت نفت و گاز پارس، محمدعلي افشاني، استاندار و امين عربي، مشاور استاندار فارس در امور انرژي و جمعي ديگر از مديران صنعت نفت در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان فارس آغاز به کار کرد و به مدت ۴ روز با حضور شرکت‌هاي نفت و گاز پارس، مهندسي و توسعه نفت، پايانه‌هاي نفتي ايران و نفت مناطق مرکزي ايران و شرکت‌هاي نماينده صنعتگران و پيمانکاران داخلي به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن