تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروسازان همچنان به دنبال گراني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خودروسازان همچنان به دنبال گراني
مديرعامل ايران خودرو با بيان اينكه قيمت خودرو به هيچ عنوان كاهش نخواهد يافت، گفت: درخواست افزايش قيمت خود را به شوراي رقابت ارسال كرده‌ايم.
هاشم يكه‌زارع در گفت‌وگو با تسنيم، گفت: هزينه‌هاي توليد هر روز در حال افزايش است و اين موضوع باعث مي‌شود قيمت‌ها روند كاهشي نداشته باشد.
وي با بيان اينكه «درخواست افزايش قيمت خود را به شوراي رقابت ارسال كرده‌ايم»، افزود: قرار است به‌محض برگزاري جلسات جديد شوراي رقابت اين موضوع مورد بررسي قرار گيرد. يكه‌زارع در خصوص پرداخت تسهيلات 2هزار ميليارد توماني به هريك از شركت‌هاي ايران خودرو و سايپا كه در جلسه هفته گذشته كميسيون صنايع مطرح شده بود، گفت: اين موضوع در حد پيشنهاد بوده و هنوز قطعي نشده است.  به گزارش «جوان» پايين بودن تقاضا براي خريد خودرو در كشور باعث ايجاد مشكلاتي براي شركت‌هاي خودروساز شده كه قرار است براي حل آن در جلسه پنج‌شنبه شوراي سياستگذاري خودرو با حضور وزير صنعت چاره‌انديشي شود.
گفته مي‌شود با توجه به ركود موجود، ايران‌خودرو از روز گذشته توليد محصولات خود را از روزي ۲۴۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه كاهش داده است.
بنابراين گزارش خودروسازان معتقدند كمپين خودروي صفر نخريد كه با اهداف خاصي در فضاي مجازي دنبال مي‌شود نقش كمي در ركود داشته اما كارشناساني مانند سعيد ليلاز براين باورند كه مهم‌ترين دليل كاهش تقاضاي مصرف‌كنندگان كاهش قدرت خريد مردم است و بايد خودروسازان فكري به حال روش‌هاي فروش خود بكنند.

منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن