تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر: جهان اسلام تشنه پیام غدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاشان- ایرنا- مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر، جهان اسلام را در زمان کنونی تشنه پیام غدیر دانست و گفت: مهمترین مساله جهان اسلام امروز ولایت، سرپرستی، حکومت و مدیریت جامعه است.
به گزارش ایرنا، حسین ظریف منش روز یکشنبه در پنجمین همایش سراسری بازسازی واقعه غدیر خم در آستان مقدس امامزاده محمد هلال ابن علی (ع) آران و بیدگل اظهار داشت: امروز به علت اینکه انقلاب اسلامی روز به روز در جهان فراگیرتر می شود و لطف قدرتمند و بلامنازع اسلام،آزادیخوهی و معنویت درجهان گسترده می شود، دشمنان هجمه های خود را از طریق نظامی، تبلیغات، رسانه ها و قدرت نرم آغاز کرده اند.
وی افزود: هجمه شبهات بر علیه اسلام در مدارس و دانشگاه ها از طریق ماهواره و سایتها گرچه برخی آنها نخ نما و پاسخ داد شده اما بی سابقه است.
وی تاکید کرد: حادثه عظیم غدیر بوجود آمد تا سفسطه جدایی دین از سیاست را برای همیشه باطل کند.
ظریف منش یادآور شد: براساس اطلاعات آشکار هم اکنون در 15 استان کشور ما درگیر تبلیغات مسائل وهابیت هسیتم.
وی تصریح کرد: خطبه غدیر در زمان و مکان خاصی با حضور جمعیت 90 هزار تا 120 هزار نفر با دستور خداوند سبحان و با اهمیتی به اندازه خود مساله بزرگ و انسان ساز و تاریخ ساز، رسالت در روز عید غدیر بیان شد.
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: به اعتقاد بزرگان و اندیشمندان اسلامی غدیر تنها خطب ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۸شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن