تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروهاي اعزامي سال تحصيلي جاري 4ماه زودتر از موعد مقرر انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۳۱ق.ظ)
نيروهاي اعزامي سال تحصيلي جاري 4ماه زودتر از موعد مقرر انجام شده است موج-رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور از ساخت خانه‌هاي سازماني در سرپرستي‌هاي شبه قاره و ترکيه پس از طي مراحل قانوني خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور، خليل الله بابالو در اجلاس سالانه سرپرستان مدارس ايراني در خارج از کشور اظهارکرد: سرپرستي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور در راستاي جهاد ملي و اقتصاد مقاومتي تلاش‌هاي فراواني را انجام داده‌اند و به همت اين عزيزان سال تحصيلي 94-93 با کوله باري از تجارب موفق به پايان رسيد که مي‌توان به پرداخت به موقع حقوق و مزاياي نيروهاي اعزامي اشاره کرد.
رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور در خصوص ساماندهي نيروهاي انساني تصريح کرد: امسال ساماندهي نيروهاي انساني از زمان مقرر 4ماه زودتر به پايان رسيد و از مزاياي اين اقدام نيروها زودتر از محل اعزام مطلع شدند و با آمادگي بيشتري مي‌توانند در محل‌هاي خدمت حضور به هم رسانند.
وي با تاکيد بر اين که امسال با شفاف سازي کامل ساماندهي نيروها انجام داديم، خاطرنشان کرد: نيروهاي اعزامي به مدارس طبق نيازسنجي‌هاي دريافتي انتخاب شده تا از ورود نيروهاي مازاد به مدارس جلوگيري شود.
بابالو افزود: سياست مرکز تحت پوشش قراردادن دانش آموزان ايراني است که مقيم کشورهاي خارجي هستند و نياز به تعليم و تربيت در مدارس ايراني و آموزش زبان مادري را دارند براي آموزش اين عزيزان بايد مدارسي درشان جمهوري اسلامي ايران و متناسب با روحيه و فضاي زندگي اين دانش آموزان در اين کشورها راه اندازي نماييم.
قائم مقام وزير در امور بين الملل و مدارس خارج از کشور درخصوص برنامه‌هاي پسا تحريم تاکيد کرد و گفت: گسترش روابط ديپلماسي خصوصاً در حوزه آموزش فصل تازه اي را ايجاد کرده است و گستره کار بسيار بالا است پيش بيني‌هايي نيز انجام شده است.
وي با اشاره به اين که ايجاد و تأسيس مدارس بين الدولي در کشورها اولين اولويت مرکز است، يادآور شد: ايجاد مدرسه بين الملل با برند ايراني از اولويت‌هاي ديگر اين مرکز هست که اقداماتي در اين خصوص انجام شده است که اميدواريم با پيگيري‌هاي مداوم به سرانجام برسد.
گفتني است؛ سرپرست‌هاي اروپا، ترکيه و کشورهاي آسياي ميانه و روسيه، سوريه ولبنان،‌ شبه قاره، قطر و کويت دراين اجلاس شرکت کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن