تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از پروژه روشنایی بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بهره برداری از پروژه روشنایی بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند استان‌ها > مرکزی - همزمان با هفته دولت ،پروژه روشنایی معابر بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند با حضور سرپرست فرمانداری شازند و جمعی مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت ،پروژه روشنایی معابر بلوارهای شهید رجایی و طالقانی شازند با حضور سرپرست فرمانداری شازندوجمعی مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبر آنلاین مدیرتوزیع برق شهرستان شازند در این مراسم گفت:طی یکسال گذشته تعداد 229 پروژه در حوزه برق با اعتبار بالغ بر 32 میلیارد ریال در سطح شهرستان اجرایی شده است.
مهندس مامقانی نژاد افزود: از جمله پروژه های اجرا شده می توان به برق رسانی به 1561 واحد مسکن مهر مهاجران، تعویض 40 کیلومتر شبکه سیم مسی با کابل خود نگهدار، احداث شبکه و پست ترانس محله امام حسن(ع) بازنه، دادگستری شازند و 40 واحدی کارکنان پاسارگاد، نصب 3 نیروگاه خورشیدی اشاره کرد.
وی در خصوص پروژه روشنایی بلوار شهید رجایی و طالقانی نیز اظهار کرد: در این پروژه تعداد 25 پایه فلزی 9 متری دوشاخه و 50 چراغ 150 وات بخار سدیم به کار رفته و طول شبکه نیز جمعا 4400 متر می باشد.
مهندس مامقانی نژاد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این دو بلوار نزدیک به 140 میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد: در پروژه روشنایی بلوار جمهوری اسلامی نیز تعداد 38 پایه فلزی و 76 چراغ 150 وات بخار سدیم نصب شده و اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

کلید واژه ها: استان مرکزی - وزارت نیرو -




شنبه 7 شهریور 1394 - 19:02:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن