تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813301651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت همکاري بيشتر براي جلوگيري از شيوع سزارين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۴ق.ظ)
ضرورت همکاري بيشتر براي جلوگيري از شيوع سزارين موج - وزير بهداشت ضمن تبريک هفته دولت گفت: به کارکنان دولت؛ به ويژه کارکنان دولت در استان فارس تبريک مي گويم و همواره از تلاش‌هاي دوستان و همکاران خود در استان فارس بهره برداري کرده‌ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي که صبح امروز به شيراز سفر کرده پس از افتتاح بيمارستان مادر و کودک شوشتري در جمع خبرنگاران گفت: از مجموعه کلينيک‌هاي ويژه احمد بن موسي واقع در شمال شرقي شيراز بازديد کردم که اميدوارم در آينده اي نزديک به بهره برداري برسد.
وي تصريح کرد: بيمارستان مادر و کودک شوشتري در زمينه گسترش زايمان‌هاي طبيعي، بدون درد و فيزيولوژي بازسازي شده به گونه اي که در چندين سال گذشته اين بيمارستان بلا استفاده باقي مانده بود اما با تلاش دوستان، اين مهم در راستاي سياست‌هاي جمعيتي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري صورت گرفت.
وزير بهداشت گفت: راه اندازي اين بيمارستان مي‌تواند در گسترش زايمان طبيعي نقش داشته باشد اما تصميم براي فرزند آوري با مردم و مادران و همچنين همراهي تيم پزشکي مانند ماما است اما فرهنگ و توجه والدين و ترغيب تيم پزشکي به اين که زايمان طبيعي داراي عوارض کمتري است بيشتر از فراهم آوردي تجهيزات مي‌تواند در ترويج زايمان طبيعي مؤثر باشد.
دکتر هاشمي ضمن تأکيد بر ضرورت همکاري بيشتر براي جلوگيري از شيوع سزارين در کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد سير نزولي ميزان شيوع سزارين در کشور هستيم و افزايش تعرفه‌ها نيز در کاهش اين آمارها بسيار مؤثر بود.
وزير بهداشت از ادامه حمايت ويژه مقام معظم رهبري و رييس جمهور از طرح تحول نظام سلامت خبر داد و گفت: لازم است تا به صحبت‌هاي مأيوس کننده برخي افراد در خصوص اين طرح توجهي نکرد و ما نيز در عرصه آموزش، بهداشت، درمان و پژوهش نيز توفيقاتي داشته‌ايم و سعي بر تقويت بيش از پيش آن‌ها خواهيم داشت.
هاشمي افزود: در مهر سال جاري چند حلقه ديگر از زنجيره طرح تحول نظام سلامت اعلام مي‌شود و خبرهاي خوشي از اين بايت در راه است.
وزير بهداشت همچنين با انتقاد از عدم وجود عدالت در سلامت تصريح کرد: وزارت بهداشت براي گسترش عدالت در سلامت توانسته است علاوه بر اضافه کردن تخت‌هاي بيمارستاني و پزشک عمومي، در سال گذشته 4 هزار و در ظرف دو ماه آينده نيز 3 هزار نفر متخصص را در سراسر کشور توزيع کند.
هاشمي با اشاره به وجود آثار باستاني گرانبها در استان فارس افزود: وجود دانشگاه علوم پزشکي شيراز که يکي از دانشگاه‌هاي بزرگ و با کيفيت کشور است مي‌تواند زمينه تسهيل گردشگري پزشکي را فراهم کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن