تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انیمیشن «پیامبران» به 3 زبان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
انیمیشن پیامبران انیمیشن «پیامبران» به 3 زبان

ساخت اثری دینی در 4 فصل؛
انیمیشن «پیامبران» به 3 زبان
نویسنده مجموعه انیمیشن «پیامبران»:‌ یکی از بخش‌های مهم این انیمیشن پخش آن با زبان‌های عربی و ترکی از سایر کشورهاست که لبنان و عراق نیز در این اولویت قرار دارند.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، «محمدرضا عابدی شاهرودی» نویسنده انیمیشن «پیامبران» گفت:‌ این سریال محصول شرکت فورسایت مدیا است که فصل اول آن در قالب هفت قسمت، جمعه‌ها ساعت 13:50 از شبکه دو پخش می‌شود و قرار است از شبکه اچ دی نیز به روی آنتن رود.

این نویسنده با اشاره به تولید فصل‌های این مجموعه انیمیشنی بیان داشت:‌ فصل دوم از این انیمیشن در حال ساخت است و فصل‌های بعدی (3 و 4) نیز در مرحله نگارش به سر می‌برد.

عابدی از ویژگی‌های مهم و بارز این سریال انیمیشنی گفت: یکی از بخش‌های مهم این انیمیشن پخش آن با زبان‌های عربی و ترکی از سایر کشورها است که کشورهای لبنان و عراق نیز در این اولویت قرار دارند.
وی با اشاره به شاخصه مهم تولید این اثر افزود:‌ انیمیشن «پیامبران» با کیفیت تصویربرداری فول تری دی ساخته و با موشن کپچر گرفته شده است. در این انیمیشن برای اولین بار در ایران حرکت لباس‌ها به طور طبیعی روی بدن بازیگران قرار گرفته است.

 

عابدی درباره متن این اثر ادامه داد:‌داستان «پیامبران» از آن دسته متن‌هایی بود که تبدیل و تکمیل به فیلم‌نامه شده است. در حقیقت داستان پیامبران یک قطعه پازل از طرحی بزرگتر است و بازآفرینی داستانی متون و روایات اصلی اسلامی است.   به عنوان مثال دو مجموعه داستان غیب نما درباره زندگی امام زمان (عج) (انتشارات سبحان) و اینجا ابدیت (پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی) نمونه هایی از این رویکرد به حساب می‌آیند. اما سریال انیمیشن پیامبران، بازآفرینی داستان پیامبران بر اساس آیات قرآن و تکمیل شدنش توسط روایات قطعی امامیه است.

به گزارش فارس، مجموعه انیمیشن «پیامبران» به کارگردانی وحید هماتاش و تهیه کنندگی صادق کریمیان تهیه و تولید شده است./فارس  



۰۷/۰۶/۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن