تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناامنی دانشگاه مکزیک، دانشجویان را فراری داد+ ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ناامنی دانشگاه مکزیک، دانشجویان را فراری داد+ ویدئو


دانشگاه وراکروز مکزیک از خطرناک ترین مراکز تحصیلی برای دانشجویان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، موارد مختلف آدم ربایی، قتل و همه گیری بیماری های استوایی در دو ماه گذشته سبب سوء شهرت دانشگاه وراکروزشده است.

این هفته و همزمان با آغاز نیمسال جدید تحصیلی بیست درصدِ دانشجویانی که درباره امنیت خود نگران اند، از بازگشتن به هالاپا، مرکز ایالت وراکروز، خودداری کردند.

یک دانشجوی مرد گفت: به تازگی اتفاق های غم انگیز بسیاری در دانشگاه رخ داده است. آزادی بیان مسئله مهمی است. اگر اعتراض کنید به شدت سرکوبتان می کنند و پیامدهای بسیار بدی در انتظارتان خواهد بود.

حمله مسلحانه ماه گذشته به هشت تن از دانشجویان، ربوده شدن دو تن از استادان دانشگاه و همچنین ناپدید شدن دو دانشجو در هفته گذشته فقط بخش کوچکی از ناتوانی مقامات محلی در تامین امنیت است. فعالان اجتماعی می گویند: جرم و جنایت به این دانشگاه محدود نمی شود و میزان جرائم در شهرهالاپا به بالاترین حد خود رسیده است.

یک بانوی فعال محلی گفت: فقط امسال شصت فقره قتل زنان در هالاپا رخ داده، میزان جرم و جنایت بسیار بالاست. فساد گسترده عامل اصلی است. جنگ با قاچاقچیان مواد مخدر به جنگ بر ضد مردم عادی تبدیل شده است.

شهرهالاپا به کانون اصلی جرم و جنایت در ایالت وراکروز، و دانشگاه وراکروز به یکی از خطرناک ترین مراکز آموزشی جهان تبدیل شده است. با توجه به افزایش خشونت، آدم ربایی و بیماری های استوایی، در صورت بهبود نیافتن اوضاع، یکی از بزرگ ترین دانشگاه های مکزیک تعطیل خواهد شد.
دانلود

لینک را کپی کنید


جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن