تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805740437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش مستقيم نقاره زني روز ميلاد امام رضا (ع) از رسانه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷ب.ظ)
پخش مستقيم نقاره زني روز ميلاد امام رضا (ع) از رسانه ملي موج - سرپرست اداره کل روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت: مراسم سنتي نقاره نوازي در روز ميلاد با سعادت حضرت رضا (ع) به صورت زنده از شبکه‌هاي سيما پخش خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، «سيد احمد هاشم آبادي» همزمان با ميلاد امام رضا(ع) ؛به تشريح ويژه برنامه‌هاي شب و روز ميلاد با سعادت امام رضا(ع) پرداخت.
وي ماه ذيقعده را ماه امام رضا(ع) دانست و گفت: يکي از پرفضيلت‌ترين اعمال در اين ماه زيارت بارگاه منور علي بن موسي الرضا(ع) است؛ از اين رو آستان قدس رضوي برنامه‌هاي متنوعي را براي بهره مندي بيشتر زائران و مجاوران در ايام مبارک تدارک ديده است.
هاشم آبادي با بيان اينکه ستاد دائمي جشن‌هاي ميلاد امام رضا(ع) به رياست قائم مقام توليت عظماي آستان قدس رضوي سياست‌گذاري جشن‌هاي ميلاد امام رضا(ع) را عهده‌دار است گفت: شعار محوري جشن‌هاي دهه کرامت رضوي هر سال برگرفته از شعار سال مقام معظم رهبري انتخاب مي‌شود و امسال هم جشن‌هاي اين ايام مبارک با شعار « همدلي و همزباني در سيره اهل بيت(ع)» برگزار شد.
وي با بيان اينکه رسانه‌هاي ملي در انعکاس برنامه‌هاي دهه کرامت موفق عمل کرده است، گفت: امسال براي اولين بار تصوير هوايي از حرم مطهر رضوي با استفاده از تکنولوژي نوين ضبط و از رسانه ملي پخش شد.
هاشم آبادي به برنامه‌هاي شب و روز ميلاد امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: روز قبل از ميلاد امام رضا(ع) در مراسمي خاص و معنوي ضريح و پرچم گنبد منور رضوي تعويض و به طور زنده از رسانه ملي پخش شد.
وي به «اجتماع عظيم رضوين» اشاره و عنوان کرد: شب ميلاد امام علي بن موسي الرضا(ع) خادمان بارگاه منور رضوي به همراه خانواده، زائران و مجاوران با در دست داشتن شاخه‌هاي گل و مدح و ثناي اين امام بزرگوار به سمت حرم مطهر رضوي حرکت مي‌کنند.
سرپرست اداره کل روابط عمومي آستان قدس رضوي با بيان اينکه عيادت از بيماران يکي ديگر از برنامه‌هاي اين ايام است، افزود: خادمان در روز ميلاد امام رضا(ع) از تمام بيماران بستري در بيمارستان‌هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي عيادت مي‌کنند.
وي عنوان کرد: روز ميلاد ثامن الحجج علي بن موسي الرضا(ع) خادمان بارگاه منور رضوي در قالب طرحي با عنوان « سروش مهر» به بيمارستان‌هاي مشهد حضور مي‌يابند و در گوش نوزادان تاره تولد شده اذان و اقامه قرائت مي‌کنند.
سرپرست اداره کل روابط عمومي آستان قدس رضوي، ابراز کرد: تمام زائراني که در روز ميلاد با سعادت امام رضا(ع) از طريق هوايي و ريلي وارد مشهد مي‌شوند مورد استقبال خادمان قرار گرفته و بخشي از آن‌ها ميهمان مهمانسراي حضرت رضا(ع) مي‌شوند.
وي اجراي طرح « ضامن آهو» اشار کرد و گفت: در اين طرح خادمان حرم امام رضا(ع) بيش از 88 زنداني که جرائم غير عمد داشتند را با همکاري ستاد ديه را آزاد کردند.
وي به جشنواره « زير سايه خورشيد» اشاره کرد و افزود: در اين کاروان خدام رضوي با همکاري تشکل‌هاي مردم نهاد در 250 شهر از 31 استان و 50 شهر از 22 کشور حضور يافته و به اجراي برنامه‌هاي شاد مي‌پردازند.
هاشم آبادي ابراز کرد: هر روز در ايام دهه کرامت جشن‌هاي «شکوه رضوان» با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوري در حرم مطهر رضوي برگزار شد.
وي به برگزاري مسابقه بزرگ کتاب‌خواني« نسيم همدلي» در ايام دهه کرامت اشاره کرد و افزود: امسال بيش از 100 هزار کتاب به همين عنوان منتشر و در اختيار علاقه مندان قرار گرفت.
هاشم آبادي با بيان اينکه در ايام دهه کرامت رضوي بيش از يک ميليون بسته متبرک تهيه و در ورودي‌هاي حرم مطهر رضوي توزيع شد تصريح کرد: در روز ميلاد با سعادت علي بن موسي الرضا(ع) نيز500 هزار بسته متبرک در ورودي‌هاي حرم مطهر رضوي به زائران اهدا مي‌شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومي آستان قدس رضوي برگزاري شب شعر«ملکوت هشتم» را يکي ديگر از برنامه‌هاي دهه کرامت عنوان کرد و افزود: همچنين در اين ايام خجسته، جشنواره « کتاب سال رضوي» برگزار و بهترين آثار با موضوع امام رضا(ع) در حوزه ايران و بين الملي انتخاب خواهدشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن