تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داوربين‌المللي فوتبال: اشتباه گزارشگر فوتبال عواقب سنگيني براي من داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: داوربين‌المللي فوتبال: اشتباه گزارشگر فوتبال عواقب سنگيني براي من داشت
داخلي. ورزشي. فوتبال. داوري.

داور بين‌المللي فوتبال اهل ياسوج گفت:اشتباه لفظي گزارشگر معروف فوتبال كشور در ديدار پرسپوليس و صباباتري، عواقب سنگيني براي من و جامعه داوري استان كهگيلويه و بويراحمد به دنبال داشت.

در ديدار پرسپوليس و صباباتري در هفته سي و سوم ليگ برتر فوتبال كشور كه چهارشنبه ‪ ۲۵‬ارديبهشت ماه سال جاري برگزار شدوقضاوت آن بر عهده خداداد افشاريان ازاستان كهگيلويه و بويراحمد بود، مزدك ميرزايي كه گزارشگر اين ديدار بود، چندين بار اعلام كرد كه افشاريان اهل شهركرد و استان چهارمحال و بختياري است.

خداداد افشاريان شنبه درگفت و گو با ايرنا افزود: عمده‌ترين عواقب سنگين اين‌اشتباه براي من آن است كه پس ازاين ديداربايدپاسخگوي شكايات و گلايه‌هاي تلفني و حضوري مردم، دوستداران فوتبال و مسوولان اجرايي به ويژه متوليان امر ورزش اين استان باشم.

وي، ناديده گرفته شدن حق نماينده داوري استان كهگيلويه و بويراحمد در اين‌ديدارمهم و حساس ليگ برتر فوتبال كشور را از عواقب نامطلوب اين اشتباه لفظي گزارشگر معروف فوتبال براي جامعه داوري استان كهگيلويه و بويراحمد اعلام كرد.

افشاريان بيان كرد: مزدك ميرزايي يكي از افراد زحمتكش فوتبال كشور به شمار مي‌رود كه با صداي خود تاكنون كمك‌هاي شاياني به رشد و توسعه فوتبال اين مرز و بوم كرده است.

وي اظهار داشت:هرچندكه اين گزارشگر معروف فوتبال كشور در بازي پرسپوليس و صبا باتري اشتباهي لفظي مرتكب شد ولي گمان مي‌كنم كه اين اشتباه غيرعمدي بوده است.

افشاريان عنوان كرد:هشت سال است كه من ديدارهاي مهم فوتبال كشور اعم از ليگ‌هاي برتر،آزادگان،دسته يك، دسته دو و رقابت‌هاي مهم و دشوار را قضاوت مي‌كنم و جزو فعالترين داوران كشور به شمار مي‌روم.

وي ابراز داشت: با اين وجود، چنين اشتباهي از يك گزارشگر معروف فوتبال كشور بعيد به نظر مي‌رسيد، زيرا گزارشگران فوتبال بايد داراي اطلاعات جامع و كاملي در مورد بازيكنان، مربيان و داوران باشند.

داور بين‌المللي فوتبال افزود: اين اشتباه هر چند كه كوچك و غيرعمدي بود و هيچ‌گونه عواقب و نتايج نامطلوبي براي مزدك ميرزايي به دنبال نداشت، ولي تا اندازه زيادي به سود جامعه داوري استان چهارمحال و بختياري تمام شد.

افشاريان گفت:اين اشتباه‌بازتاب چنداني در سطح ملي و در بين مسوولان ورزش كشورنداشت بلكه بيشترين بازتاب آن مربوط به استان‌هاي كهگيلويه و بويراحمد و چهارمحال و بختياري بود.

وي بيان كرد: من اين موضوع را از طريق برنامه ورزشي ‪ ۹۰‬پيگيري كردم ولي نتيجه خاصي به دنبال نداشت.

افشاريان اظهار داشت: اميدوارم كه مردم و جامعه داوري استان كهگيلويه و بويراحمد من راببخشند وباور كنند كه در اين زمينه هيچ‌گونه تقصيري بر گردن من نبود.ك/‪۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن