تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم پرداخت ماليات خانه‌هاي خالي موجب افزايش قيمت اجاره مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
عدم پرداخت ماليات خانه‌هاي خالي موجب افزايش قيمت اجاره مي‌شود موج- نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي درباره دريافت ماليات از منازل خالي گفت: برخي از افراد جامعه منزل خود را مي‌سازند، ولي؛ به بهانه اين که منزلش خالي است ماليات را پرداخت نمي‌کند که اين امر موجب بالا رفتن قيمت اجاره منزل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم احمدي لاشکي، نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از مشکلاتي که نمايندگان مجلس در بودجه سال ۹۴ به آن رسيدند اين بود که بخش‌هايي از جامعه از پرداخت ماليات فرار مي‌کنند.
وي افزود: در حوزه‌هاي مختلف از جمله برخي ورزشکاران و باشگاه‌هاي بزرگي چون استقلال و پرسپوليس از دادن ماليات فرار مي‌کردند که بالغ‌بر ۱۲۰ ميليارد تومان تنها اين دو باشگاه ماليات پرداخت نکرده بودند.
نماينده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با بيان اين که ۲۰ تا ۳۰ درصد افراد جامعه ماليات پرداخت نمي‌کنند، تصريح کرد: در برخي شرکت‌هاي دولتي نيز فرار مالياتي داشتيم.
احمدي لاشکي با تأکيد بر اين که ماليات بايد شامل همه مردم شود، گفت: اگر ماليات درست و از همه گرفته شود شايد حتي نياز به فروش نفت هم نداشته باشيم.
وي با بيان اين که دريافت ماليات از منازل خالي در دستور کار مجلس قرار دارد، خاطرنشان کرد: برخي از افراد جامعه منزل خود را مي‌سازند، ولي؛ به بهانه اين که منزلش خالي است ماليات را پرداخت نمي‌کند که اين امر موجب بالا رفتن قيمت اجاره منزل مي‌شود.
نماينده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بيان اين که ۲ميليون واحد مسکوني خالي در کشور وجود دارد، ابراز کرد: امسال اعلام کرديم بايد از خانه‌هاي خالي نيز بر اساس تعرفه خاص ماليات دريافت شود.
احمدي لاشکي عنوان کرد: دريافت ماليات از منازل مسکوني مي‌تواند در کل جامعه بسيار مؤثر باشد و در پايين آوردن قيمت اجاره نيز کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن